English

در نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آبفای کشور؛

شرکت آب و فاضلاب قم به عنوان غرفه برگزیده انتخاب شد

غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم در نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان غرفه برگزیده معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت آب و فاضلاب قم به عنوان غرفه برگزیده انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری‌ موج قم، مهندس عبدالهادی مطهری"دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم" با اشاره به برگزاری جشنواره پژوهش  و فناوری وزارت نیرو در پژوهشگاه‌ها نیرو گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و تجهیزات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب برگزار شد.

وی با اشاره به حضور فعال 29 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با ارائه بیش از 25 پروژه پژوهشی، کتاب، مقاله، پایان‌نامه دانشگاهی و... در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم ضرورت پژوهش و تحقیق را در مسیر پیشرفت کشور مورد تأکید قرار داد و گفت: آبفای قم در همین راستا حمایت از تولیدکنندگان و پژوهشگران داخلی را سرلوحه برنامه‌های تحقیقاتی خود قرار داده و به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافته است.

مطهری با بیان اینکه بخشی از این دستاوردها در نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آبفای کشور به نمایش درآمد گفت: بومی‌سازی طراحی، ساخت و نصب اسکروپمپ های تلمبه‌خانه‌های فاضلاب شهر قم، ابداع و ساخت سامانه اندازه‌گیری فشار کل و تهیه منعقدکننده‌های شیمیایی پلیمری جهت تصفیه آب و فاضلاب بخشی از دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی آبفای قم است که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی بررسی و تخمین مصرف سالیانه آب در کولرهای آبی بر اساس اقلیم سال‌های آینده شهرستان قم، پژوهش و مطالعه استانداردهای مصرف و کارکرد وسایل آب پخش مسکونی، بررسی مدل تصمیم‌گیری برای اجرای شبکه‌های دوگانه آبرسانی شهری، آسیب‌شناسی ارائه خدمات مشترکین  و رتبه‌بندی  دفاتر پیشخوان و انتشار کتاب تجربه‌ای موفق از کاربرد کنترل استراتژیک را از دیگر آثار پژوهشی آب و فاضلاب قم برشمرد.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه در طول برگزاری نمایشگاه کمیته ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر اساس شاخص‌های تعریف شده 29 غرفه حاضر را مورد بررسی قرار دادند گفت: در روز پایانی نمایشگاه، شرکت آب و فاضلاب استان قم علاوه بر دریافت لوح حضور فعال، تندیس غرفه برگزیده را نیز کسب کرد و توسط مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفای کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه