English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی:

اگر افشاگری‌های حضرت زهرا(س)نبود امروزه دین اسلام و مذهب تشیع نیز وجود نداشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه افرادی که با دشمنان اسلام طرح دوستی می‌ریزند به خداوند ایمان ندارند، اظهار کرد: اگر افشاگری‌های حضرت زهرا (س) نبود امروزه دین اسلام و مذهب تشیع نیز وجود نداشت.

اگر افشاگری‌های حضرت زهرا(س)نبود امروزه دین اسلام و مذهب تشیع نیز وجود نداشت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی در جمع زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه افرادی که با دشمنان اسلام طرح دوستی می‌ریزند به خداوند ایمان ندارند، اظهار کرد: اگر افشاگری‌های حضرت زهرا (س)نبود امروزه دین اسلام و مذهب تشیع نیز وجود نداشت.

هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات می‌رسد

وی بابیان اینکه هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات می‌رسد، اضافه کرد: باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (س) شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بیان ظلم‌هایی که به حضرت زهرا(س) شد با موضوع وحدت تداخلی ندارد، مطرح کرد: حضرت زهرا (س) به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

خطبه فدکیه باید برای همگان خوانده شود

وی بابیان اینکه پس از شهادت پیامبر اسلام(ص) بذر نفاق در میان مسلمانان رشد کرد، خاطرنشان کرد: خطبه فدکیه را باید تمام مردم بخوانند چراکه نکات بسیاری در این خطبه نهفته است و اگر مسلمانان از این نکات بهره‌ ببرند می‌توانند در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

رفیعی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س)جان خود را برای امام زمان خود فدا کردند، تصریح کرد: امیرالمؤمنین (ع) برای حفظ اسلام اجازه نداشتند که دست به شمشیر ببرند و خود ایشان نیز  فرموده‌اند که اگر من برای دفاع از غدیر قیام می‌کردم دیگر اسمی از اسلام باقی نمی‌‎ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه