English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خبر داد:

جمع آوری و استانداردسازی انشعاب های غیرمجاز در روستاهای استان قم

مدیرعامل آبفار استان قم بر جدیت مدیران این شرکت در جمع آوری انشعابات غیرمجاز تاکید کرد.

جمع آوری و استانداردسازی انشعاب های غیرمجاز در روستاهای استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ادامه عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر استاندارد، از ابتدای سال 1396 تاکنون 341  فقره انشعاب غیر مجاز شناسائی شده است.

وی اظهار داشت: برای کاهش آب بدون درآمد و تأمین آب شرب بهداشتی و پایدار مشترکین، اداره آب بدون درآمد شرکت با برنامه ریزی مدون و با تشکیل کارگروه پیمایش، نسبت به شناسایی انشعاب هایی که در لیست مشترکان شرکت قرار ندارند، اقدام کرده و بر همین اساس روستا به روستا در حال شناسایی و جمع آوری آنها هستیم.

محمد احمدی جبلی با اشاره به پیگیری مداوم این شرکت برای اصلاح اینگونه انشعاب ها تصریح کرد: وجود انشعاب های غیراستاندارد، علاوه بر تضییع حقوق مشترکان آب و افزایش آب بدون درآمد، موجب بروز آلودگی و حوادث و اتفاق‌های دیگری در قسمت انشعاب‌ و خطوط توزیع شبکه می‌شود.

وی با اشاره به این که بیشترین حوادث نیز در بخش انشعاب‌ گزارش شده، بیان داشت: هدر رفت آب، اتلاف وقت کارکنان، افزایش هزینه های نگهداری و بهره برداری، بروز مشکلات بهداشتی و نارضایتی مشترکین حقیقی از جمله مشکلات این امر ناپسند است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 341 فقره انشعاب غیرمجاز در بخشهای استان، تعداد  300 مورد به شرکت مراجعه و نسبت به روند قانونی خرید انشعاب خود اقدام و مابقی از طریق مراجع حقوقی، پیگیریهای قانونی و حقوقی آنها در حال انجام است.

وی با تاکید بر رعایت اصلاح الگوی مصرف آب گفت: میزان آب خسارتی انشعابات غیر مجاز شناسایی شده مجموعا  32000  مترمکعب برآورد شده است و امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی های مدون بتوانیم آب شرب بهداشتی و پایداری را برای مشترکین محترم تأمین نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه