English

با حضور استاندار قم انجام شد:

افتتاح ۷۶ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۴۵۶ میلیارد ریال

76 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 456 میلیارد ریال و اشتغالزایی 644 نفر طی مراسمی با حضور استاندار قم افتتاح شدند.

افتتاح 76 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 456 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج از قم، 76 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 456 میلیارد ریال و اشتغالزایی 644 نفر طی مراسمی با حضور استاندار قم افتتاح شدند.

 استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تامین نیاز غذایی مردم اظهار داشت: توجه به مطالبات کشاورزان و تلاش برای حل آنها در اولویت کاری دولت تدبیر و امید بوده است.

وی حاکمیت تفکر اقتصاد مقاومتی در سازمان جهاد کشاورزی را مورد توجه قرار داد و افزود: بهره برداری از واحدهای کشاورزی در راستای تکمیل زنجیره تولید در استان از نتایج این نگاه و تفکر است.

سید مهدی صادقی با بیان اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه ی همه ی اقشار جامعه است ادامه داد: دستیابی به شاخص های تعیین شده در زمینه ی تولید و اشتغال نیازمند سرمایه گذاری کلان و البته تقویت اشتغال خرد است.

استاندار قم در ادامه با تاکید بر بهره وری منابع آب در بخش کشاورزی، مسئله ی کاهش منابع آب استان را مورد توجه قرار داد و گفت: جلوگیری از تغییر اقلیم و مقابله با ریزگردها نیازمند مشارکت عموم مردم است.

در این مراسم 39 پروژه آب و خاک با اعتبار 138 میلیارد ریال، 4 پروژه در بخش صنایع با اعتبار 102 میلیارد ریال، 3 پروژه در بخش گیاهی با اعتبار 132 میلیارد ریال، 19 پروژه در بخش شیلات با اعتبار 4 میلیارد ریال و 11 پروژه در بخش دام با اعتبار 78 میلیاررد ریال با اشتغالزایی 644 نفر به بهره برداری رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه