English

آمادگی آبفای قم برای مشارکت در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از آمادگی آبفای قم برای ارائه خدمات مهندسی و مشارکت در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.

آمادگی آبفای قم برای مشارکت در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل شرکت آب نجف به همراه معاونین مهندسی و بهره‌برداری این شرکت از مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب، سامانه آب شیرین و مرکز پایش و راهبری آنلاین تأسیسات آب و فاضلاب قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این مراکز قرار گرفتند.

مدیر دفتر بهره‌برداری از تأسیسات آب آبفای قم در بازدید از مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب اظهار داشت: این مرکز از پیشرفته‌ترین مجموعه‌های آزمایشگاهی در سطح کشور است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی احداث شده است.

وی مرکز پایش و راهبری آبفای قم را در تراز کشورهای توسعه‌یافته دنیا دانست و گفت: تمام تأسیسات آب و فاضلاب شهرهای استان از راه دور و به صورت هوشمند و آنلاین از این مرکز قابل کنترل کمی و کیفی هستند.

ولی‌الله داودی نسب همچنین با بیان اینکه قم نخستین شهر دو شبکه‌ای آب در کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در حال حاضر آب شبکه بهداشتی قم قابل شرب است اما سامانه آب شیرین قم نیز با ظرفیت تولید 6 هزار مترمکعب آب به عنوان منبع استراتژیک بخشی از آب شرب شهر را تأمین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب نجف در ادامه این بازدیدها در نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در خصوص همکاری‌های فی مابین به گفتگو پرداختند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این نشست با ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل آب نجف در قم و بازدید از تأسیسات آبفا با اشاره به شباهت‌های دو شهر قم و نجف گفت: این دو شهر مذهبی همواره پذیرای محبین اهل‌بیت بوده و جا دارد که بهترین خدمات نیز در این شهرها ارائه شود.

وی بر لزوم تعامل و همکاری در بخش آب و فاضلاب ایران و عراق تاکید کرد و اظهار داشت: امروز ایران توان تولید انواع تجهیزات از جمله کنتور، لوله و اتصالات آب و فاضلاب را دارد که می‌تواند این ظرفیت‌ها را در اختیار بخش آب و فاضلاب عراق قرار دهد.

علی جان صادق پور در ادامه این نشست از ملت و دولت عراق در پذیرایی از زائران میلیونی اربعین قدردانی کرد و از آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان قم برای کمک به پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین در اربعین امسال خبر داد و گفت: با هماهنگی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آماده ارائه خدمات مهندسی در این زمینه به شرکت آب نجف هستیم.

مدیرعامل آب نجف نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر به قم، بر لزوم همکاری‌های نجف و قم در مباحث آب تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه