English

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم:

تمام خدمات مربوطه به شهرک خودرویی انتقال می یابد

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با تأکید بر اینکه باید تمام نیازهای شهر قم در حوزه خدمات خودرو در این شهرک برآورده شود، گفت: تمام خدمات لازم و مرتبط با خدمات خودرو، به شهرک خودرویی منتقل خواهد شد.

تمام خدمات مربوطه به شهرک خودرویی انتقال می یابد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با تأکید بر اینکه باید تمام نیازهای شهر قم در حوزه خدمات خودرو در این شهرک برآورده شود، اظهار داشت: تمام خدمات لازم و مرتبط با خدمات خودرو، به شهرک خودرویی منتقل خواهد شد.

وی وجود صنوف مزاحم در محله‌های مختلف مسکونی و تجاری را یکی از مشکلات بزرگ این روزهای شهر دانست و افزود: مشکلی که سلامتی روح و جسم مردم را به خطر انداخته و چهره شهر را نازیبا نموده است؛ وجود صنوف مزاحم و آلاینده است.

علیرضا مظفری با اشاره به وضعیت آشفته و نامناسب شوارع مرکزی شهر قم، افزود: خیابان‌های منتهی به مرکز شهر و شوارع منتهی به حرم حضرت معصومه(س) وضعیت مناسب ندارند و عمدتاً تعدد واحدهای تعویض روغنی، پنجرگیری، فروش لوازم یدکی و... موجب شده این خیابان‌ها به ویژه محل عبور زائرین، وضعیتی بسیار نامطلوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی صنوف سالیان بسیار زیادی جزء مطالبات شهروندان و مسئولین شهر بوده است؛ تصریح کرد: به موازات انجام عملیات عمرانی پروژه شهرک خودرو، واحدها و مجموعه‌های مرتبط داخل شهر، شناسایی و برنامه ریزی های لازم در خصوص انتقال آن‌ها انجام می شود.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده در شهرک خودرویی نظیر امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، تفریحی و ... و نقش این شهرک در جهت رفع دغدغه های زیست محیطی، بیان داشت: باید در نظر داشت که احداث شهرک های خدماتی نظیر شهرک صنوف و خدمات خودرویی نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان بویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه