English

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

افتخار آفرینی جانبازان برای مردم و خانواده بزرگ ورزش قم حتی فراتر از مرزها رفته است

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم: رشته‌هایی همچون والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شنا، دوومیدانی، تنیس با ویلچر، وزنه‌برداری و چندین رشته دیگر هم اکنون در هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم فعال هستند.

افتخار آفرینی جانبازان برای مردم و خانواده بزرگ ورزش قم حتی فراتر از مرزها رفته است

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از قم گفت: در استان قم نیز یکی از هیات‌های فعال ورزشی، همین هیأت‌ جانبازان و معلولین است که رشته‌های متنوعی را زیر مجموعه خود مدیریت می‌کند و این رشته‌ها در طول سال علاوه بر ارائه خدمات همگانی عرصه ورزش، همانگونه که اشاره شد در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: رشته‌هایی همچون والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شنا، دوومیدانی، تنیس با ویلچر، وزنه‌برداری و چندین رشته دیگر هم اکنون در هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم فعال هستند، هر چند امکانات تمامی این رشته‌ها در قم آنچنان که باید و شاید  فراهم نیست و تمام این رشته‌ها‌ از فضای ورزشی اختصاصی نیز برخوردار نیستند اما اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین قم دارای ظرفیت قهرمانی هستند.

محمد پیروزمنش ادامه داد: در هر حال با وجود تمامی کمبودها، این عزیزان که بسیاری از آنها یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس به شمار می‌روند، همچون سال‌های جنگ به صورت جهادی به ورزش جانبازان و معلولین خدمت می‌کنند، به ویژه در یک دهه اخیر که معلولین به واسطه دلگرمی ایجاد شده توسط جانبازان، بیشتر به محیط ورزش روی آورده‌اند.

وی گفت: نکته جالب‌تر این است که ورزش در بین جانبازان و معلولین استان قم نه تنها صرفا جنبه تفریحی ندارد، بلکه در حوزه قهرمانی فعال است و این قشر هر ساله به نمایندگی از قم در میادین مختلف ورزش کشور شامل لیگ و پیکارهای قهرمانی رشته‌های گوناگون به میدان رفته و افتخار کسب می‌کنند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان داشت: بسیاری از جانبازان و معلولین ورزشکار قم با درخشش در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، در اکثر رشته‌ها نظر کادر فنی تیم‌های ملی ایران را برای حضور در میادین برون‌مرزی جلب کرده‌اند و افتخار آفرینی آنها برای مردم و خانواده بزرگ ورزش قم حتی فراتر از مرزها رفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه