English

از سوی جانشین سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت؛

تقدیر از شهردار قم به عنوان حامی برتر راهیان نور کشور

در مراسمی از سوی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور فرمانده سپاه استان قم از سقائیان‌نژاد شهردار قم به عنوان حامی برتر راهیان نور کشور تقدیر شد

تقدیر از شهردار قم به عنوان حامی برتر راهیان نور کشور

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مراسم بدرقه از نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور که از خانواده پرسنل شهرداری قم اعزام می‌شوند با حضور سقائیان‌نژاد شهردار، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع)، رضا سیار فرماندار قم، یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم و دیگر مدیران استان، در سالن‌ همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوحی از سوی سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، از شهردار قم به عنوان حامی برتر راهیان نور کشور تقدیر شد.

در متن تقدیرنامه فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خطاب به شهردار قم آمده است: در شکوه تجلی ایمان و خلق حماسه عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور با حضور عاشقانه رهپویان عارف به راه امام شهیدان و شهدای والامقام، خدای بزرگ را شاکریم که به برکت عنایت امام عصر(عج)، مدد روح پرفتوح و ملکوتی امام راحل(ره) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، توانسته‌اید، بخش اعظمی از آرمان‌های مقدس و ارزشمند ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس را با خدمت به زائران سرزمین‌های نور به منصه ظهور و بروز برسانید.

در بخش دیگر این تقدیرنامه تصریح شده است: امروز به شکرانه برگزاری الهام بخش و موج آفرین این اردوها، گرد هم آمده‌ایم تا از شما جهادگر عرصه فرهنگ و اندیشه و خادم عرصه راهیان نور، به قدر وسع، مراتب سپاس را به جای آورین.

لذا از باب فرموده شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» تلاش‌های ارزنده‌تان را ارج نهاده، توفیقات روزافزونتان را در تحقق آرمان‌های والای شاهدان همیشه زنده از خدای عزوجل مسئلت داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه