English

استاندار قم تاکید کرد:

موسسه اعتباری کوثر در زمینه اجرای بانک داری بدون ربا عملکرد روشنی در استان قم داشته است

استاندار قم به اعطای تسهیلات قرض الحسنه توسط موسسه اعتباری کوثر اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این موسسه در زمینه ی اجرای بانک داری بدون ربا عملکرد روشنی در استان قم داشته است.

موسسه اعتباری کوثر در زمینه اجرای بانک داری بدون ربا عملکرد روشنی در استان قم داشته است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در بازدید از موسسه اعتباری کوثر طی سخنانی بر ضرورت افزایش هزینه کرد منابع بانک ها و موسسات مالی در قم تاکید کرد.

وی با اشاره به عزم دولت برای توسعه  بسترهای اقتصاد مقاومتی افزود: بانک ها نقش بسیار مهمی در این راستا ایفا می کنند.

سید مهدی صادقی حمایت از طرح های تولیدی- صنعتی و پروژه‌های اقتصادی روستایی خرد را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات طبقات ضعیف جامعه نیز از طریق وام قرض الحسنه قابل حل است که بایستی توجه جدی به این مسئله صورت پذیرد.

وی همچنین حمایت موسسات و بنگاه های مالی از ورزش همگانی و قهرمانی را از دیگر مباحث دارای اهمیت در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری دانست و تصریح کرد: موسسه اعتباری کوثر در این زمینه گام های بسیار خوبی برداشته است که بایستی ضمن تلاش برای افزایش این حمایتها، برای تداوم آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

استاندار قم همچنین به اعطای تسهیلات قرض الحسنه توسط موسسه اعتباری کوثر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این موسسه در زمینه ی اجرای بانک داری بدون ربا عملکرد روشنی در استان قم داشته است.

استاندار قم با اشاره به گستره خدمات این مؤسسه مالی و اعتباری خصوصا در حمایت از ورزش قهرمانی خاطر نشان کرد : خدمات مؤسسه اعتباری کوثر در قم قابل تقدیر است.

در این بازدید، اقدسی رئیس امور شعب مؤسسه اعتباری کوثر در قم گزارشی از فعالیت این مؤسسه در استان ارائه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه