English

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تحول در خدمات و مدیریت شهر قم محسوس است

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز گفت: تحول در خدمات و مدیریت شهر قم محسوس است.

تحول در خدمات و مدیریت شهر قم محسوس است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار مسئولین موکب حضرت معصومه(س)(اهالی قم مقدسه) با شهردار قم، با اشاره به اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر، اظهار کرد: در سال‌های اخیر از نظر پروژه‌های عمرانی با مشکلات عدیده‌ای در شهر قم مواجه بودیم که در دوره مدیریت فعلی شاهد رفع مشکلات هستیم.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و افتتاح تقاطع سه سطحه 15 خرداد، تصریح کرد: این پروژه مشکلات متعددی برای شهر ایجاد کرده بود و با درایت و تدبیر مدیریت شهری پیمانکار تغییر کرد و پروژه تکمیل شد که امروز شاهدیم بخش عمده مشکلات ترافیکی این بخش شهر رفع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی به روند اجرای پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز از نظر سرعت و زمان اجرا در شهر قم کم نظیر بود که به حمدالله بخش‌های باقیمانده آن نیز در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه در قم اجرای پروژه‌های عمرانی را با این سرعت نداشتیم، گفت: اتصال شهرک قائم به بلوار آیت الله بروجردی و انسجام نیز اقدامی تحسین برانگیز بود که واقعا شرایط خوبی را برای این منطقه محروم ایجاد خواهد کرد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: تقویت راه‌های ارتباطی پردیسان نیز یکی از مسائلی است که نیاز است شهرداری جدی‌تر در این حوزه وارد شده تا مشکلات دسترسی به این منطقه شهر برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) فرصتی برای فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: اگر این بلوار منحصر به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری و گردشگری شود اهداف احداث آن محقق نخواهد شد و جمعیت زیادی در ایام هفته از این بلوار تردد می‌کنند که نیاز است در حوزه فرهنگی برنامه ویژه‌ای برای آن پیش‌بینی شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بلوار زائر نیز یکی از محورهای شهر قم است که کارهای خوبی در آن شده و زیباسازی ویژه‌ای صورت گرفته که نیاز است در حوزه تفریحی و زیبایی در آن بیشتر کار شود.

وی ضمن تقدیر از اقدامات چشم‌گیر شهرداری در حوزه فضای سبز، تصریح کرد: افرادی که وارد قم می‌شوند تغییرات شهر را به صورت محسوس احساس می‌کنند خصوصا در حوزه فضای سبز کارهای خوبی شده که جای تقدیر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی