English

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبرداد:

صدور مجوز فعالیت اولین کاریابی مجازی در استان قم

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از صدور مجوز فعالیت اولین کاریابی الکترونیکی (مجازی) این استان درسال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال خبر داد.

صدور مجوز فعالیت اولین کاریابی مجازی در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اعلام این خبر گفت: مجوز این طرح با هدف ضابطه‌مند کردن و ایجاد وحدت رویه راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی، جلوگیری از فعالیت غیرقانونی سامانه‌های کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، یکپارچه‌سازی و شفاف‌سازی فرصت‌های شغلی کسب شده و سهولت در گزینش شغل منطبق بر مهارت و توانمندی‌های جویندگان کار در استان صادر شد.      

وی افزود: کارجویان می‌توانند با مراجعه به این وب سایت، ضمن ثبت‌نام و ارائه رزومه خود، از مشاوره شغلی به صورت الکترونیکی بهره‌مند و از فرصت‌های شغلی ارایه شده مطلع شوند.

مصطفی کاویانی خاطر نشان کرد: کارفرمایان نیز می‌توانند نسبت به ثبت فرصت شغلی خود روی وب سایت مذکور اقدام و با جستجو در بین رزومه‌های ارائه شده کارجویان، نیروی کار متناسب با فرصت شغلی خود را شناسایی کنند.

وی متذکر شد: صدور مجوز فعالیت کاریابی الکترونیکی صرفاً برای مدیران موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی که دارای مجوز فعالیت از این اداره کل هستند، امکانپذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه