English

فرمانده انتظامی استان قم:

محوری ترین رکن امنیت ،پیشگیری از سرقت است

فرمانده انتظامی استان قم در قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت که در پلیس آگاهی استان برگزار شد،سرقت را بارزترین مصداق نا امنی ذکر کرد.

محوری ترین رکن امنیت ،پیشگیری از سرقت است

 به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم با اعلام اینکه سرقت بارزترین مصداق نا امنی است، گفت: محوری ترین رکن امنیت ،پیشگیری از سرقت است و تلاش پلیس باید در جهت رفع بستر و زمینه های سرقت باشد.  

وی اظهار داشت: دستگاه های دیگر نیز می توانند در تولید امنیت سهم آفرینی کنند و به کمک مسئولان انتظامی و قضائی بیایند.

سردار کاظم مجتبایی  با اشاره به برگزاری همایشی با عنوان"سهم من در امنیت و آرامش " به ریاست استاندار و شرکت و سخنرانی رییس مجلس و فرمانده ناجا در قم گفت:  امیدوارم بر اساس سند نظام واره جرایم و آسیب های اجتماعی که سهم همه دستگاه ها برای تامین امنیت و آرامش مشخص شده است،به امنیت پایدار و فراگیر برسیم.

وی با قدردانی از تدابیر و تمهیداتی که رییس پلیس آگاهی استان در پیشگیری از انواع سرقت در استان اندیشیده اند افزود: تا رسیدن به نقطه آرمانی ،فاصله زیادی است و می طلبد تلاش مضاعفی صورت گیرد.

مجتبایی با اشاره به اینکه وقوع سرقت ناامنی وسیعی ایجاد می کند،گفت:پلیس آگاهی باید زمان،نوع،اهمیت و جغرافیای وقوع سرقت ها را مشخص و در اولین کمسیون آتی مطرح کند تا تصمیمات لازم اتخاذ و دستورات مقتضی صادر و ابلاغ شود.

فرمانده انتظامی استان افزود: موضوع سهم من در امنیت یکی از مولفه های ثابت قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت است و در هر جلسه یک دستگاه دعوت و سهم وی تفهیم ، ابلاغ و بعد نیز پیگیری شود.

وی از تشکیل تیم های موتوری اقدام سریع در پلیس آگاهی استان خبر داد که بتوانند با واکنش سریع، بعضی از جرایم خشن را به صورت ویژه پیگیری و رسیدگی کنند.

سردار مجتبایی تاکید کرد: تقویت نیروی انسانی و تجهیزاتی پلیس آگاهی در دستور کار است لیکن ماموریت ها نباید به دلیل کمبودها با خلل مواجه شود.

وی ارتباط فرعی بین پلیس های تخصصی استان را خیلی مهم دانست و بر آن تاکید کرد و اظهارداشت: اگر ما بخواهیم به امنیت جامع، پایدار و فراگیر برسیم ،باید از توان جمعی ناجا استفاده کنیم و با مسئول سازی سایر دستگاه ها ،امنیت مورد انتظار مردم را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان ،استفاده از ظرفیت بسیج در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مهم ارزیابی کرد و بر آموزش آنها قبل از به کارگیری توسط رئیس کلانتری تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه