English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

۲۶۵ میلیارد ریال به طرح‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از اختصاص ۲۶۵ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۳ برای توسعه پروژه‌های شاخص گردشگری و میراث‌فرهنگی این استان خبر داد.

۲۶۵ میلیارد ریال به طرح‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی اردبیل اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حسن محمدی ادیب گفت: برای تکمیل زیرساخت‌هایی همچون پل معلق خلخال و پل معلق پیر تقی کوثر مبلغ ۴۵ میلیارد ریال اختصاص یافته که بخشی از منابع مورد نیاز زیرساخت‌ها را پوشش خواهد داد.

وی افزود: همچنین برای تکمیل پازل بندی سد گیلارلو شهرستان گرمی ۳۰ میلیارد ریال و برای تکمیل زیرساخت پل معلق ورگه‌سران شهرستان سرعین ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

، به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل برای تکمیل بازسازی بازار تاریخی اردبیل۱۰۰ میلیارد ریال و برای تکمیل خانه موزه مرحوم موذن‌زاده اردبیلی هم ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که این اعتبارات بخش زیادی از اقدامات لازم برای مرمت و نگهداری این بناها را پیش ببرد.

محمدی ادیب با اشاره اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی، گفت: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان نیز ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است که فرصت خوبی برای معرفی قابلیت‌های استان است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت گردشگری در رشد اقتصادی و قابلیت‌های شهرستان‌ها در این حوزه، تعامل خوبی با فرمانداران شهرستان‌های استان به وجود آمده است و انتظار می‌رود با هم‌افزایی لازم، اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اختصاص یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه