English

فرماندار پارس آباد:

مشارکت بالای مردم مغان در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی است

فرماندار پارس‌آباد مغان با اشاره به تداوم اخذ آرا در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مفان، گفت: مردم این خطه همان‌طور که در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بالایی داشتند در دور دوم نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های آرا شعور و بلوغ سیاسی خود را نشان می‌دهند.

مشارکت بالای مردم مغان در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 ، جابر جهان‌بین روز جمعه در بازدید از برخی شعبات اخذ آرا در این شهرستان اظهار کرد: بیشترین مشارکت سیاسی و انتخاباتی در دور اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل مربوط به حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان بود و پیش‌بینی‌ها و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در دور دوم نیز مردم فهیم دشت مغان حضور پرشور و مشارکت چشمگیری را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت ۶۹ درصدی مردم این حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته ادامه داد: مردم ولایتمدار منطقه مغان همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند و مشارکت سیاسی و انتخاباتی آنها یکی از نمادهای بارز این ولایتمداری و پشتیبانی آحاد مردم از نظام اسلامی است و این ویژگی در همه‌پرسی‌ها نمود بیشتری می‌یابد.

جهان بین شمار عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز را بیش از ۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: همه عوامل اجرایی و نظارتی آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند و انتخاباتی سالم و با مشارکت بالا را در این حوزه انتخابیه شاهد هستیم.

به گفته فرماندار پارس‌آباد مغان ، در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ۲۷۶ شعبه اخذ آرا فعال است و با توجه به شلوغی برخی شعب و ایجاد صف‌های طولانی مردم در پای صندوق‌های رای، از مردم انتظار می‌رود بموقع در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

انسجام و نظم اجتماعی در حوزه انتخابیه حاکم است

در عین حال رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل که در حوزه انتخابیه پارس‌آباد ، اصلاندوز و بیله‌سوار حضور یافته است، اعلام کرد که طبق قانون، زمان اخذ رای در شعب از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ عصر است و با توجه به احتمال عدم تمدید زمان برگزاری انتخابات، شهروندان و روستاییان به موقع در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و فرایند رای دادن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

رضا قاسمیان به حاکمیت انسجام و نظم اجتماعی در دشت مغان و حوزه انتخابیه یاد شده اشاره کرد و افزود: حضور پرشور و منسجم مردم مغان در پای صندوق‌های آرا سبب تحول و رویکردی جدید در مسیر توسعه و آبادانی این منطقه شده و مردم مغان باید با همدلی بیشتر پای صندوق رای حاضر شوند تا رویکرد و تحولی جدید برای توسعه این منطقه رخ بدهد.

وی تاکید کرد: نتایج انتخابات از طریق منابع خبری و رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد و به مردم منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان توصیه می‌کنیم به شایعات و نتایج زودهنگام انتخابات از سوی منابع غیرموثق و فضای مجازی اهمیت ندهند و توجه نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه