English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل:

۲ جشنواره در هر شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه ریزی برای برگزاری حداقل ۲ جشنواره در هر شهرستان این استان خبر داد و همکاری فرمانداری‌ها را برای پیشبرد برنامه‌ها خواستار شد.

۲ جشنواره در هر شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه با فرماندار بیله سوار اظهار کرد: با توجه به اهمیت جشنواره‌ها در معرفی ظرفیت‌ها و برندسازی گردشگری مناطق مختلف استان، برای هر شهرستان حداقل ۲ جشنواره مهم تعریف می‌کنیم.

وی افزود: بیله‌سوار سابقه طولانی برگزاری جشنواره کوچ عشایر را دارد که در سطح ملی بسیار شناخته شده است و امسال نیز این جشنواره به شکل مناسبی برگزار شد و با توجه به ظرفیت سایت پرواز پاراگلایدر در این شهرستان، با کمک فرمانداری جشنواره ای در این راستا برای فصل پاییز در نظر می‌گیریم.

محمدی ادیب با اشاره به لزوم همکاری فرمانداران در تامین اعتبارات، ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حد نیاز استان نیست باید فرمانداران در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای به حوزه سه‌گانه ماموریت این اداره کل داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیله‌سوار دروازه ورودی کشور است و با توجه به اهمیت این شهرستان در هر سه حوزه ماموریتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برنامه‌های ویژه‌ای داریم که با پیش‌بینی اعتبارات مورد نیاز در اختیار فرماندار قرار دارد تا با تامین بخشی از اعتبارات به صورت استانی و بخش دیگر از منابع ملی، بتوانیم برنامه‌های مد نظر را اجرا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه