English

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان:

با هرگونه سهل انگاری، مانع تراشی و سنگ اندازی از سوی مسئولان در حوزه سرمایه گذاری برخورد می‌شود

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با نگاه حمایتی به بحث اشتغال ، تولید و سرمایه گذاری ورود پیدا کرده است و در این مسیر با هرگونه سهل انگاری، مانع تراشی و سنگ اندازی از سوی مسئولان و مدیران تصمیم گیر، مطابق قانون با متخلفان برخورد می نماید.

 با هرگونه سهل انگاری، مانع تراشی و سنگ اندازی از سوی مسئولان در حوزه سرمایه گذاری برخورد می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، به نقل از اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان، اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در سال 1403 که با حضور معاون قضایی رئیس کل و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان، دادستان مرکز استان،معاون قضایی رئیس کل دادگستری ،رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان، بازرس کل استان و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

یوسف خدادادی در این جلسه گفت: امروز به مشکلات 17 واحد تولیدی ، صنعتی و گردشگری در موضوعات مختلف رسیدگی شده و تصمیمات لازم مقتضی برای رفع آنان اتخاذ گردید.

وی افزود: دستگاه قضایی استان پیرو سیاست های کلی نظام و تأکید مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و اشتغال  به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و الحمدالله توانسته است با ایجاد سازکار های مناسب و هماهنگی  و همکاری مابین مجموعه های دخیل، زمینه های سرمایه گذاری بیش از پیش در استان را فراهم آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه