English

دادستان مرکز استان اردبیل خبر داد:

برنامه‌ریزی برای تشکیل کمیته امنیت روانی استان

دادستان مرکز استان اردبیل صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و از برنامه‌ریزی برای تشکیل کمیته امنیت روانی استان خبر داد.

برنامه‌ریزی برای تشکیل کمیته امنیت روانی استان
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، جلال آفاقی در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید اظهار کرد: شناسایی بسترهای فساد زا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است و نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادسرا خواهد بود.

وی به اهمیت حقوق عامه اشاره و تصریح کرد: پیشن‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادسرا خواهد بود.گیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری دادسرا در استان خواهد بود.

دادستان مرکز استان اردبیل با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک خدمت با جدیت و بیش از پیش دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه