English

به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق؛

مردم شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی تجمع کردند

تجمع اعتراضی مردم شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجربه شهادت چند تن از هموطنانمان از جمله سردار زاهدی از مستشاران نظامی سپاه قدس ایران در سوریه شد امشب برگزار شد.

 مردم شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، تجمع اعتراضی مردم شهرستان‌های مختلف استان اردبیل «مشگین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد و...» در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از هموطنانمان از جمله سردار زاهدی از مستشاران نظامی سپاه قدس ایران در سوریه شد امشب برگزار شد.

مردم پارس‌آباد با حضور حماسی و پرشور خود در تجمع اعتراضی با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود از اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

مردم شهرستان مشگین شهر نیز شامگاه امروز در تجمع اعتراضی خود در میدان آزادی این شهر شعارهایی در محکومیت اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی داده و حمله این رژیم غاصب به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

خلخالی ها نیز همانند سایر مردم استان اردبیل با حضور خود در تجمع اعتراضی امشب اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و شعار غالب مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در این تجمع «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «جمهوری اسلامی انتقام انتقام» بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه