English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خبر داد:

افزایش ۳۲ درصدی مصرف بنزین در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش ۳۲ درصدی مصرف بنزین در این استان در مقایسه با اسفندماه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۳۲ درصدی مصرف بنزین در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حجت مدنی اظهار کرد: از اول فروردین ماه تا امروز در استان اردبیل یک میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است که در مقایسه با مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتری اسفندماه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: ۷۹ جایگاه عرضه سوخت بنزین و گازوئیل و ۷۰ جایگاه سی ان جی در مناطق مختلف استان سوخت مورد نیاز اهالی استان و مسافران را عرضه می‌کنند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل به مسافران توصیه کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در جایگاه‌های عرضه سوخت و تلف نشدن وقت مسافران حتما از کارت‌های هوشمند سوخت خود استفاد کنند و تا حد امکان سوخت در مبدا سفر اقدام به سوخت‌گیری کنند.

مدنی در عین حال گفت: اخذ هرگونه وجه اضافی از مسافران و همچنین عرضه مکمل‌های سوخت در جایگاه‌ها غیرقانونی و قابل پیگرد است.

وی اضافه کرد: در صورت جا گذاشتن کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت با مراجعه به سامانه GTC.NIOPPC.IR کارت خود را رهگیری کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۰۹۶۲۷ به صورت شبانه‌روزی درباره تامین سوخت به شکایات مردم رسیدگی می‌کند.

مدنی همچنین برای کاهش مصرف سوخت وسایط نقلیه به مسافران توصیه کرد: در زمان ترافیک و توقف طولانی خودرو خود را خاموش کنند.

وی کنترل بار اضافه در باربند و استفاده از روش درست قراردادن بار و نصب روکش را از دیگر راهکارهای کنترل مصرف سوخت وسایط نقلیه عنوان کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تنظیم موتور، تنظیم باد لاستیک‌ها و رعایت سرعت مطمئنه را از دیگر راهکارهای کنترل مصرف سوخت وسایط نقلیه عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه