English

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل:

توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید در استان آغاز شد

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل از آغاز روند توزیع ۵۰۶ تن میوه مورد نیاز این استان در تعطیلات عید نوروز خریداری و ذخیره‌سازی شده از امروز شنبه تا آخر سال خبر داد.

توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید در استان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، ابوالفضل دشتبانی گفت: برای توزیع میوه شب عید شامل ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال ۷۰ ایستگاه در سطح استان پیش‌بینی شده است که ۲۱ مورد آن در شهر اردبیل، ۶ ایستگاه در حومه اردبیل و مابقی ایستگاه‌ها نیز در سایر شهرستان‌های استان فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: قیمت نهایی میوه شب عید توسط کارگروه تنظیم بازار استان برآورد و تعیین شده و بر اساس تصمیم این کارگروه، هر کیلوگرم میوه ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و هر کیلوگرم سیب به قیمت ۳۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال نیز به قیمت ۱۹۰ هزار ریال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل، هدف از توزیع میوه شب عید تنظیم بازار میوه به عنوان محصول پرمصرف مردم در ایام عید، جلوگیری از سودجویی دلالان و نیز فراهم کردن بستر خرید برای همه شهروندان است.

وی همچنین با اشاره به همزمانی ایام تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و لزوم تنظیم بازار محصولات این ماه، از خرید و انتقال پنج تن خرمای با کیفیت به استان خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع خرما در استان نیز آغاز شده است.

دشتبانی با اشاره به تامین نیاز شهروندان به میوه به مقدار کافی اظهار کرد: میوه های تامین شده با کیفیت درجه یک بوده و در صورت نیاز از محل ذخیره ملی میوه تامین و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال برای فروش میوه شب عید و خرما در مناطق شهری و روستایی، بر عملکرد توزیع‌کنندگان از طریق بازرسان اداره کل تعاون روستایی و ستاد تنظیم بازار به صورت مستمر نظارت دقیق اعمال خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: در تمامی بخش‌ها، دهستان‌ها و شهرهای استان مراکز توزیع میوه دایر شده و فرایند توزیع با نظارت سازمان تعاون روستایی استان ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه