English

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان:

آمار مصدومین ناشی از مواد محترقه در استان اردبیل به ۱۵۵ نفر رسید

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: از اول اسفندماه جاری تاکنون ۱۵۵ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در مناطق مختلف استان اردبیل مصدوم شده و تحت درمان قرار گرفتند.

آمار مصدومین ناشی از مواد محترقه در استان اردبیل به ۱۵۵ نفر رسید
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، دکتر سعید مهری گفت: متاسفانه مصدومیت از ناحیه چشم بیشترین آمار آسیب‌دیدگان را دارد به طوری که در این ایام ۶۷ نفر از مجموع مصدومان با درجات مختلف از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده‌اند.

وی با بیان این که حوادث مرتبط با انفجار مواد محترقه در ایام پایانی امسال در استان اردبیل فوتی نداشته است، افزود: طی ماه جاری به علت انفجار مواد محترقه پنج نفر از مصدومان در استان دچار قطع عضو شده و ۳۰ نفر نیز به علت شدت جراحات در مراکز درمانی بستری شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس مرکز اورژانس استان اردبیل ، شهرستان اردبیل با ۹۱ نفر مصدوم ، پارس‌آباد با ۲۴ نفر مصدوم، مشگین‌شهر با ۲۳ نفر و خلخال با ۹ نفر را جزو مناطق با آمار بالای آسیب‌دیدگی در این استان به علت انفجار مواد محترقه در اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

وی بیان کرد: ناوگان فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان برای خدمات‌دهی در حوادث چهارشنبه آخر سال آماده‌سازی شده بود و دیروز به خصوص شامگاه گذشته، بیشترین خدمات را به حادثه‌دیدگان ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه