English

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان اردبیل:

نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۲ استان اردبیل در بالاترین حد خواهد بود

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان اردبیل ایجاد فضای کاملا امن و منظم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را هدف فعالیت‌های این ستاد عنوان کرد.

نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۲ استان اردبیل در بالاترین حد خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 ، علی محبوبی‌پور روز دوشنبه اظهار کرد: هدف فعالیت‌های ستاد امنیت انتخابات استان ایجاد فضای کاملا امن و منظم در جهت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: تمام تلاش ستاد امنیت انتخابات استان اردبیل در راستای برگزاری انتخابات با نظم و امنیت کامل در تک تک شعب رای‌گیری بوده و در این باره با برگزاری نشست‌های متعدد، هماهنگی‌های لازم انجام یافته است.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: مقابله با بی‌نظمی، اقدامات خرابکارانه و هرگونه اقدامی که سبب خدشه‌دار شدن فرآیند انتخابات شود، در دستور کار این ستاد قرار دارد.

محبوبی‌پور همچنین با اشاره به وظایف دیگر ستاد امنیت انتخابات استان اردبیل، ادامه داد: تبیین وظایف و ماموریت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌های ذی‌ربط از دیگر وظایف مهم این ستاد محسوب می‌شود.

 

هرگونه نقض قوانین انتخاباتی برخورد قانونی می‌شود

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل بیان کرد: در برخی شعبه‌های رای‌گیری دارای احتمال تنش‌زایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که در راستای برگزاری منظم انتخابات در همه شعب رای‌گیری از جمله شعبه‌های مذکور، تدابیر لازم اتخاذ شده و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

محبوبی‌پور گفت: فعالیت‌ها و اتفاقات مرتبط با انتخابات در استان اردبیل از جمله اقدامات نامزدها از سوی ستاد امنیت انتخابات استان رصد می‌شود و با هرگونه اقدامات نقض‌کننده قوانین انتخاباتی برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است تا با مشخص کردن اطلس مشکلات و معایب امنیتی و انتظامی انتخابات دوره‌های پیشین، در این دوره این مشکلات به کمترین میزان برسد.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان اردبیل بیان کرد: اگر می‌خواهیم ایران در امنیت به سر ببرد، قطعا باید در انتخابات مشارکت کنیم و بی‌شک امنیت فعلی نیز در راستای مشارکت‌های اجتماعی همه‌جانبه مردم به دست آمده است و این بار نیز مردم ثابت می‌کنند که همواره به کشور و نظام انقلاب اسلامی پایبند خواهند ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه