English

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مشارکت حداکثری در انتخابات عزت، استقلال و عظمت ایران را به رخ دشمن می کشد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات عزت، استقلال و عظمت ایران را به رخ دشمن می کشد و هر کس دلش برای آینده ایران و منافع ملی می‌سوزد باید در انتخابات شرکت کند.

مشارکت حداکثری در انتخابات عزت، استقلال و عظمت ایران را به رخ دشمن می کشد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سردار غلامحسین محمدی اصل روز پنجشنبه در همایش روسا و اعضای کمیته‌های ۱۳ گانه جهاد تبیین بیله‌سوار مغان اظهار کرد: امروز ما افتخار می‌کنیم که در دوران جنگ نابرابر ذره‌ای از خاک مقدسمان را از دست ندادیم و از اهداف و آرمان‌های شهدا و اعتقادات دینی خود کوتاه نیامدیم.

وی افزود: اسلحه ما مردم ما هستند که همواره در مقاطع مختلف دفاع مقدس و تحریم‌های ظالمانه از این انقلاب و نظام حمایت همه جانبه کرده اند و اتحاد ، انسجام ، یکپارچگی و تعامل زیر پرچم نظام مقدس با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری رمز موفقیت ما در تمام این سال‌ها بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اظهار کرد: دشمن طی روزها و هفته‌های منتهی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هجمه‌های تبلیغاتی گسترده‌ای به راه انداخته بود اما شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم بودیم و دیدیم که مردم به رغم کمبودها و مشکلات هرگز از اصل اسلام ، نظام و انقلاب جدا نمی‌شوند و این نشانه بصیرت، روشنگری و آگاهی مردم است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مردم و بصیرت آنان در امنیت پایدار تصریح کرد: در شرایطی که معاندین ، معارضین و بیگانگان و عده‌ای از بازماندگان شمر تلاش می‌کنند به تن جوانان ما لباس آمریکایی بپوشانند، مردم ما با شعار ما اهل کوفه نیستیم درک و بصیرت خود را به رخ دشمنان می کشند.

سردار محمدی اصل یادآور شد: ملت ما در تمام ۴۵ سال اخیر در مقابله با فتنه‌ها، اغتشاشات، بحران‌ها ثابت قدم هستند و ما باید قدردان چنین مردمی باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: مراجع تقلید و مجتهدان عینا این جمله را می‌گویند که شرکت در انتخابات برای افراد واجد شرایط یک واجب عینی و وظیفه شرعی است و از همه مکلفین خواسته اند به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات همانند دژ فولادین است که استقلال و عزت و عظمت کشور را تقویت می‌کند، گفت: هر شخصی که در ایران زندگی می‌کند و به آینده کشور و آرمان و اهداف شهدا اهمیت می‌دهد و دلش برای آینده کشور و منافع ملی دلش می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کند.

سردار محمدی اصل افزود: دفاع مقدس همچون گنجینه‌ای است که امروز با بهره برداری از دستاوردهای آن به یکی از کشورهای قدرتمند جهان تبدیل شده ایم و دنیا از پیشرفت‌های ایران در ابعاد مختلف در حیرت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل یادآورشد: جنگی که امروز دشمنان علیه ملت ایران به راه انداخته اند، به مراتب گسترده، پیچیده‌تر و خطرناک‌تر از هشت سال دفاع مقدس است. امروز دیگر صدای توپ ، تانک و مسلسل نمی‌شنویم بلکه با جنگ سایبری ، ادراکی ، شناختی ، اعتقادی ، سیاسی و اجتماعی مواجه هستیم.

وی ایجاد تردید در اذهان و عقاید را از جمله اهداف دشمن از راه اندازی شیوه‌های جدید جنگ از سوی دشمن برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری در یکی از آخرین سخنرانی‌های خود چهار مولفه مشارکت عمومی و پرشور، رقابت قوی ، امنیت و سلامت را به عنوان راهبردهای انتخابات مطرح کردند و وظیفه همه ما تحقق این مولفه‌ها در انتخابات پیش روست.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه افرادی که مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند، به کشور آسیب می‌زنند، ادامه داد: امروز در این انتخابات جهاد تبیین مهم است و باید به عنوان واجبات به آن بپردازیم و انتظار داریم استان ما کارنامه درخشانی در این انتخابات داشته باشد.

بر اساس این گزارش، صاحبعلی اصغری فرماندار بیله‌سوار هم در این مراسم اظهار کرد: ما خود را سرباز ولایت می‌دانیم و در ۱۱ اسفند عملکرد خود را بررسی کرده و به خودمان نمره خواهیم داد.

وی ادامه داد: مصمم هستیم تا روز انتخابات مردم را به مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرده و به وظیفه خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

فرماندار بیله‌سوار افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات دست به دست هم داده و برای تحقق چهار رهنمود اساسی مقام معظم رهبری درباره انتخابات عمل می‌کنند تا یک انتخابات پرشور در این شهرستان مرزی برگزار شود.

وی نتیجه این تلاش‌ها را به فرموده مقام معظم رهبری انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود: در این انتخابات افرادی انتخاب خواهیم کرد که برای انقلاب ایثار کرده و در مسیر اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه