English

مدیرشرکت بیمه ایران در استان اردبیل:

راهپیمایان ۲۲ بهمن تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار می گیرند

مدیر شرکت بیمه ایران در استان اردبیل گفت: براساس قرار داد فیمابین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کنسرسیومی با راهبری شرکت سهامی بیمه ایران صادر شده، بیمه ایران، رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان احتمالی راهپیمایی 22 بهمن را بر عهده خواهد داشت.

راهپیمایان 22 بهمن تحت  پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار می گیرند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، فرامرز آزاد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس این قرار داد  شرکت سهامی بیمه ایران در قالب کنسرسیوم بیمه ای با همکاری 6 شرکت بیمه ای آسیا البرز، دانا، سامان، آرمان،و نوین راهپیمایان 22 بهمن در سراسر کشور را تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن تحت پوشش بیمه حوادث برای خطرات فوت یا نقص عضو کلی  جزئی تا سقف 40 میلیون و بیمه مسئولیت در صورت خطرات فوت یا نقص عضو دایم تا سقف 1میلیارد و 200 میلیون تومان قرار می گیرند.

 بخشودگی جرائم وسایل نقلیه موتوری  فاقد بیمه نامه شخص ثالث موضوع دیگری بود که مدیر بیمه ایران استان  اردبیل به آن  اشاره کرد و گفت: این طرح از 12 بهمن ماه شروع شده و تا یازدهم اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت، وی  همچنین  از تمدید جشنواره تخفیفات 15 آبان که به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه ایران  آغاز شده بود، تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیر شرکت بیمه ایران در استان اردبیل خاطر نشان کرد: در طول ده ماه گذشته شرکت بیمه ایران در استان مبلغ 456میلیارد تومان به عنوان خسارت در قالب 205 هزار پرونده پرداخت کرده که کمترین مبلغ خسارت  از 2- 3میلیون تومان  شروع می شود.

مدیر شرکت بیمه ایران در استان  اظهار کرد: به دلیل  وجود مشکلات در جاده های استان و غیر استاندارد بودن برخی از آنها  و همچنین کیفیت پایین خودروها بالاترین ضریب خسارت را در کشور  داریم به طوریکه در ماههای اخیر یک مورد تصادف با 7 نفر فوتی و  موردی دیگر  با 7  نفر فوتی و یک مصدوم در استان داشته ایم.

وی ادامه داد: صحنه سازی  و  وجود باندهای سرقت خودرو  نیز از مواردی است که شرکت های بیمه را با چالش مواجه می سازد.

آزاد گفت: در راستای مشتری مداری به دلیل اینکه نزدیک 70 درصد خسارتها در حوزه برخورد اتومبیل است تفکیک شعبه خسارت در ساختمان شرکت بیمه ایران صورت گرفته  و در صدد احداث واحد و ساختمان مجزا در این خصوص هستیم تا به دلیل تعدد تصادفات در این حوزه فضای بیشتری در اختیار مراجعین قرار گیرد.

وی  اضافه کرد: در این راستا  قطعه زمینی به متراژ 7 هزار و 500 متر مربع خریداری شده و مقدمات احداث بنا انجام گرفته و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

فرامرز آزاد به راه اندازی سامانه "ایران من" اشاره کرد که ثبت خسارتهای اتومبیل را به  صورت اینترنتی به منظور راحتی و سهولت کار  مشتریان  فراهم کرده  اما به گفته وی این طرح  تاکنون کمتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی افزود: این سامانه برای راحتی بیمه شدگان در نظر گرفته شده است  به نحوی که نیاز به مراجعه برای ثبت خسارت نبوده و از طریق سامانه  و گزینه پذیرش الکترونیک جزئیات حادثه اعلام  و ارزیابی  در مکان و زمان مورد نظر بیمه شونده صورت گرفته و مبالغ خسارت تعیین وبه حساب خسارت دیدگان واریز می شود.

مدیر شرکت بیمه ایران در استان اردبیل افزود: علاوه بر آن "سامانه سدا " نیز برای آسایش بیمه گذاران بیمه ایران  بستری فراهم کرده تا با بارگذاری مدارک خسارت درمان پیگیری مراحل رسیدگی به پرونده درمان و جستحوی مراکز طرف قرار داد و تماس با پشتیبانی برای کاربران فراهم شود.

آزاد گفت: بیمه نامه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان به عنوان یکی از نیازهای اساسی هر آپارتمان مطرح است  که خسارات مالی و جانی اعم  از خسارت وارده به ساکنان ، مهمانان ، نیروهای خدماتی  و تاسیساتی و هر فردیکه در ساختمان تردد دارد را شامل می شود.

وی تشریح کرد: این بیمه نامه خسارات مالی وارده در انبارها و خودرو درپارکینگ مسکونی ناشی از ترکیدگی لوله آب، اتصالات برق ، رها شدن سنگ وموارد مشابه را شامل می شود.

مدیر شرکت بیمه ایران در استان اردبیل در خصوص بیمه نامه مسئولیت مدنی نیز  که در جهت پوشش کارگران خدماتی و نظافتی داخل واحدهای مسکونی طراحی شده است، بیان کرد: چنانچه خسارتی در حین کار به کارگران وارد آید شرکت بیمه ایران این خسارت را پرداخت خواهد نمو

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه