English

استاندار اردبیل:

اقتصاد گردشگری سرعین رونق می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا از جمله چندین تاسیسات تفریحی، اقامتی و پذیرایی تا سال آینده، اقتصاد گردشگری شهرستان سرعین رونق می‌گیرد.

اقتصاد گردشگری سرعین رونق می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی درجریان سفر به شهرستان سرعین و افتتاح یک طرح تولیدی به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: اقدامات عمرانی مهمی طی یک سال گذشته در بخش تامین و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات گردشگری و سایر بخش‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرعین انجام شده تا از ظرفیت‌های واقعی این شهرستان بیش از گذشته استفاده شود.

وی گردشگری را مهم‌ترین قابلیت و ظرفیت شهرستان سرعین برشمرد و بیان کرد: در این حوزه سرمایه‌گذاری زیادی از جمله در زمینه احداث مجتمع‌های خدمات تفریحی، پذیرایی و اقامتی انجام شده که با تکمیل آنها، ظرفیت گردشگری سرعین بیش از پیش شکوفا خواهد شد.

استاندار اردبیل پروژه پل معلق در حال احداث سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین را شاخص‌ترین پروژه تفریحی و گردشگری این شهرستان ذکر کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی این پل با سرعت مناسب جریان دارد و تصمیمات لازم برای تامین زیرساخت‌های آن از قبیل گاز، برق، آب و مسیر دسترسی به این مجموعه اتخاذ شده است.

وی خواستار تکمیل و بهره‌برداری سریع از این مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرستان سرعین شد و گفت: پل معلق سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین پس از بهره‌برداری، در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه تأثیر بسیار خواهد داشت و منجر به افزایش درآمد مردم خواهد شد.

عاملی اظهار کرد: هم‌اینک چندین مجموعه اقامتی، پذیرایی و تفریحی گردشگری در سطح شهرستان سرعین در دست اجراست که پس از بهره‌برداری، موجب ارتقای ظرفیت پذیرش گردشگر در این شهرستان شده و سرعین را به مهم‌ترین قطب گردشگری کشور تبدیل خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه