English

تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده ابلاغ شد

استاندار اردبیل از ابلاغ تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده استان از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: این تسهیلات در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده از جمله روستای گیلارلو تزریق خواهد شد.

تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده ابلاغ شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی از روستای گیلارلو که در سیل سال جاری دچار خسارت شده بود بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

استاندار اردبیل در این بازدید از ابلاغ تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این تسهیلات در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده از جمله روستای گیلارلو که در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی و دامداری دچار خسارات شدند، تزریق خواهد شد تا روند بهسازی و نوسازی بخش‌های سیل‌زده و مسیل‌سازی این روستا که سرعتی خوبی داشته، افزایش یابد.

استاندار اردبیل امروز همچنین با بررسی میدانی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه گرمی - اردبیل، گفت: مشکلات عملیات اجرایی بزرگراه گرمی - اردبیل با همکاری و اقدامات ۲ دستگاه اجرایی در سریع‌ترین زمان رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از رفع مشکلات یادشده، دیگر دلیلی برای کندی در روند عملیات اجرایی بزگراه گرمی - اردبیل از سوی پیمانکار این پروژه وجود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه