English

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان:

پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل از پرداخت نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به متقاضیان واجد شرایط در سال جاری در این استان خبر داد.

پرداخت  ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: این تسهیلات در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی به ۸۰۸ طرح در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شد و زمینه اشتغال ۹۸۱ نفر را در استان اردبیل فراهم کرد.

وی بیان کرد: تعداد هفت هزار و ۱۸۴ فقره مجوز کسب و کار خانگی در همین راستا از ابتدای سال جاری در استان اردبیل صادر شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش داشت.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: برای تحقق این مهم افزون بر یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به این استان تخصیص یافته بود که ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر هم به آن افزوده شد.

وی با قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مرتبط با کسب و کارهای خانگی، ابراز امیدواری کرد همه متقاضیانی که از استان اردبیل به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تا آخر آذر امسال تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.

سال گذشته نیز ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای خانگی در استان اردبیل پرداخت شد و این استان در بحث جذب تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی پس از استان تهران، در رتبه دوم کشوری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه