English

معاون استاندار اردبیل:

رسانه‌ها در فضای انتخاباتی استان آگاهانه وارد شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هماهنگی و ایجاد فهم مشترک از بایدها و نبایدهای فضای انتخاباتی در اردبیل باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

رسانه‌ها در فضای انتخاباتی استان آگاهانه وارد شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا قاسمیان عصر پنجشنبه در شورای اطلاع‌رسانی استان اردبیل، اظهار کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند و همراه با متولیان امر نظارت و امنیت، باید به تقویت اعتماد و امید کمک کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ، هماهنگی و ایجاد فهم مشترک از بایدها و نبایدهای مربوط به فضای انتخاباتی در استان اردبیل از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه حوزه رسانه و فعالان این بخش قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها برای انعکاس اقدامات و عملکرد حوزه مربوط گفت: حوزه رسانه نیازمند سوژه‌ها، گزاره‌هایی برای تولید محتوا، ایفای نقش آموزشی و هدایتی و همچنین ایجاد امید و اعتماد در بین مردم است که با مشارکت دستگاه‌ها در تولید محتوا، تأثیر مثبت رسانه‌ها در پیشرفت استان اردبیل تأمین و تضمین می‌شود.

قاسمیان توجه به تولید محتوا بر اساس قواعد سواد رسانه‌ای را یادآور شد و افزود: محتوای تولید شده باید متناسب با این اصول باشد تا مردم برای دریافت و ایفای نقش خود به طور کامل با موضوعات مواجه و آشنا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه