English

مژگان سلطانی خبر داد:

حضور ۲۰ بانوی ورزشکار اردبیلی در اردوهای تیم ملی

معاون امور ورزش بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل از حضور 20 بانوی ورزشکار اردبیلی در اردوهای تیم ملی از ابتدای سال‌جاری خبر داد.

حضور 20 بانوی ورزشکار اردبیلی در اردوهای تیم ملی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مژگان سلطانی ، معاون امور ورزش بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ابتدای سال‌جاری ۲۰ نفر از ورزشکاران بانوی استان اردبیل به اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند.

وی می گوید: ورزشکاران بانوی استان اردبیل، در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، بوچیا، هاکی، کشتی آلیش، وزنه‌برداری معلولین، گلف، تنیس روی میز، مویتا و بسکتبال در اردوهای تیم ملی و استعدادیابی حضور مستمر داشتند.

معاون امور ورزش بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل به کسب مدال‌های مختلف ورزشکاران اردبیل در تورنمنت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: در جریان رقابت‌های بسکتبال با ویلچر مسابقات آسیا و اقیانوسیه، زهرا حبیبی نماینده اردبیل و عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر موفق به کسب مدال برنز شد.

سلطانی بیان کرد: همچنین دو و میدانی‌کاران استان، در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف ورزشی توانستند مدال‌های طلا و نقره را کسب کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۷ نفر از هاکی بازان تیم ملی، از استان اردبیل هستند.

معاون امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استان اردبیل در اجرای طرح ملی ساختار قامتی زنان از استان‌های پیشتاز است و بیش از ۸ هزار بانوی روستایی، در این طرح پایش شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه