English

سید حامد عاملی:

عملیات حفاری تونل دوم حیران تا پایان امسال به اتمام می رسد

استاندار اردبیل گفت: عملیات حفاری تونل دوم حیران تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و پروژه تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر ورودی نمین قبل از تعطیلات عیدنوروز امسال زیر ترافیک خواهد رفت.

عملیات حفاری تونل دوم حیران تا پایان امسال به اتمام می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در بازدید از دو پروژه راهسازی شهرستان نمین با بیان اینکه پروژه های راهسازی شمال تا جنوب استان بسیار مهم است و عملیات اجرایی پروژه های راه سازی استان بدون وقفه و تعطیلی به سرعت در حال انجام است، گفت: گره های ترافیکی بخصوص در ایام تعطیل در ورودی استان از مسیر استان گیلان در محل تونل حیران مشکلات و دغدغه هایی را به وجود آورده است و با احداث و تکمیل تونل دوم حیران بخشی از مشکلات موجود مرتفع می شود. 

وی با اشاره به اینکه علیرغم وقفه بوجود آمده در گذشته در عملیات اجرایی این پروژه، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد، تصریح کرد: اقدامات موازی از قبیل احداث آب رو  و راه سازی باید همزمان اجرا شود تا در تکمیل این پروژه تسریع شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۴۴۸ متر از عملیات حفاری تونل انجام گرفته،گفت: ۲۸۲ متر باقی مانده تا پایان امسال به پایان می‌رسد و این پروژه وارد مراحل راهسازی و لاینینگ می‌شود و برابر برنامه ریزی انجام گرفته، پروژه، قبل از پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید ولی برابر تاکیدی که شد  تلاش پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی باید بر این باشد که این پروژه قبل از موعد مقرر تکمیل و افتتاح شود.

عاملی با تاکید بر نظارت منظم و مستقیم معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، برای تامین بخشی از مطالبات پیمانکاران دو پروژه تونل حیران و تقاطع غیر همسطح ورودی نمین قول مساعد داد و گفت: پروژه زیرگذر ورودی نمین و تقاطع غیر همسطح نیز به دلیل ترافیک ایام تعطیلات نوروز باید قبل از عید امسال زیر ترافیک برود تا شاهد بروز مشکلات ترافیکی در این مسیر نباشیم.

پیمانکار این پروژه نیز گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر نمین در ۵ ماه گذشته ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است  برای اجرای پروژه تونل دوم حیران  با احتساب تعدیل ۸۰ میلیارد تومان و ورودی شهر نمین ۲۲ میلیارد تومان هزینه می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی