English

ظرفیت بهشت زهرای اردبیل تا ۱۵ سال آینده پاسخگوست

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل گفت: ظرفیت آرامستان بهشت زهرا تا ۱۵ سال آینده برای متوفیان این شهر پاسخگوست.

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام ‌محمد عسگری عصر امروز در جریان بازدید شهردار اردبیل از طرح‌های توسعه شهرداری در اردبیل اظهار کرد: برای دفن اموات در آرامستان بهشت زهرا کل مساحت زمین‌های تعیین شده ۱۲ هکتار بوده که تاکنون تنها ۶ هکتار آن طراحی شده است.

وی از طراحی ۶ هکتار دیگر در این مجموعه بزرگ خبر داد و تصریح کرد: با احتساب ۱۲ هکتار مساحت آرامستان بهشت زهرا این آرامستان تا ۱۵ سال آینده پاسخگوی اموات و درگذشتگان اردبیل است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل گفت: ما آمادگی داریم در صورت توافق با مالکان، زمین‌های اطراف را نیز به وسعت این آرامستان اضافه کنیم تا این مجموعه پاسخگوی اموات و درگذشتگان باشد.

عسگری از احداثپارکینگ در بهشت زهرا خبر داد و افزود: ما در توسعه فضای سبز آرامستان‌ها برای آرامش بیشتر تلاش کردیم به‌طوریکه نسبت به ایجاد فضای سبز، درختکاری و زیباسازی این فضا اقدامات مناسبی آغاز شده است.

وی احداثفضای سبز و تأمین روشنایی آرامستان‌ها را به همراه همسطح‌سازی آرامستان‌ها از برنامه‌های اولویت‌دار و اجرایی این سازمان اعلام کرد و ادامه داد: این کار با هدف تسهیل تردد مردم انجام می‌شود.

عسگری مشکل پارکینگ را از مشکلات عمده مراجعان به آرامستان‌ها اعلام کرد و گفت: در آرامستان‌های مرکز شهر فضایی برای ایجاد پارکینگ وجود ندارد اما در بهشت زهرا که در برخی موارد ترافیک سنگینی به دلیل نبود پارکینگ مشاهده می‌شود، با احداثپارکینگ در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع این مشکل برطرف شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل به همسطح‌سازی آرامستان‌ها به دنبال گلایه‌های مردمی و ایجاد مشکل برای برخی از شهروندان خبر داد و بیان کرد: ما از سال گذشته و با همسطح‌سازی آرامستان‌های قاسمیه و علی‌آباد این کار را انجام دادیم که تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار مورد نیاز در سایر آرامستان‌ها نیز این پروژه‌ها را توسعه بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه