English

اکبر صمدی:

بزرگترین کارخانه تولید رنگ استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده با مشارکت بخش خصوصی بزرگترین کارخانه تولید رنگ استان اردبیل در ناحیه صنعتی بخش رضی شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگترین کارخانه تولید رنگ استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین‌شهر امروز در جلسه کمسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در استان اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده با مشارکت بخش خصوصی بزرگترین کارخانه تولید رنگ استان اردبیل در ناحیه صنعتی بخش رضی شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از نقش کارخانه تولید رنگ در تحقق شعار جهش تولید خبر داد و افزود: در ابن مجموعه بزرگ تولیدی توسط بخش خصوصی به میزان ۱۰ میلیلرد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته تست که در تحقق شعار جهش تولید نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

صمدی با تاکید بر رفع موانع تولید در منطقه مشگین‌شهر تصریح کرد: با رفع موانع تولید و مشکلات رو به روی سرمایه گذاران در هفته دولت شاهد بهره‌برداری و افتتاح از کارخانه تولید رنگ در شهرستان مشگین‌شهر که در مدت ۲ سال راه‌اندازی شد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این واحد تولیدی برای ۹۸ نفر از جوانان منطقه اشتغال مولد و پایدار ایجاد می‌شود که امیدواریم روز به روز شاهد کاهش مشکلات جوانان در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه توسعه نواحی صنعتی منطقه در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: توسعه نواحی صنعتی منطقه در دستور کار قرار دارد و همچنین در کنار این واحد صنعتی در ناحیه صنعتی بخش رضی ۷ واحد تولیدی دیگر نیز در دست احداث است که موجب تحقق جهش تولید خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه