English

صمد نوتاش:

فعالیت مدارس فوتبال استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی و برنانه ریزی انجام شده فعالیت‌های مدارس فوتبال استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

فعالیت مدارس فوتبال استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی و برنانه ریزی انجام شده فعالیت‌های مدارس فوتبال استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

وی از تلاش برای شروع مجدد تمامی فعالیت‌های ورزشی خبر داد و افزود: هیات فوتبال استان اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به جد در تلاش است که تمامی شرایط و مقررات پروتکل های بهداشتی را در مدارس برگزار کند.

نوتاش با بیان اینکه نطارت به فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی فوتبال تشدید می‌شود تصریح کرد: همچنین در راستای تامین سلامتی ورزشکاران و فعالان حوزه ورزش فوتبال به ویژه در مدارس ورزشی فوتبال نطارت بر این اماکن در مناطق مختلف استان تشدید می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با تاکید بر اینکه برخورد جدی در انتظار خاطیان است بیان کرد: در این راستا براساس هماهنگی انجام شده مدارس فوتبالی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدامات لازم را انجام ندهند برخورد جدی خواهد شد.

وی در خصوص مجوزهای مربوط به مدارس فوتبال نیز ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا امسال طبق دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان مجوزهای مدارس فوتبال در استان اردبیل به صورت خودکار به مدت 3 ماه تمدید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه