English

اشکان شکاری:

بی توجهی سرمایه گذار به پروژه طلایه داران

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: پروژه طلایه‌داران در شهر سرعین به دلیل بی توجهی و سهل انگاری فرد سرمایه‌گذار در طی سال‌های گذشته هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته و همانند جنازه‌ای در شهر رها شده است و از این رو از نهادهای قضایی استدعا داریم که در تعیین تکلیف این پروژه شرکت توسعه گردشگری ایران را یاری نمایند.

بی توجهی سرمایه گذار به پروژه طلایه داران

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اشکان شکاری مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی استان اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: صنعت گردشگری و توسعه این حوزه با توجه به پتانسیلزهای موجود در استان اردبیل یکی از اولویت‌های اصلی استان برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان بوده و تعامل مابین دستگاه قضایی باسایر دستگاه‌های اجرایی سبب هموار سازی مسیر توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

وی افزود: تعامل سازنده دستگاه قضایی استان اردبیل با سایر مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی در سال‌های اخیر سبب تسهیل و تسریع در فعالیت های  اقتصادی و گردشگری استان شده با ادامه این روند و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران شاهد حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان باشیم.

شکاری با اشاره به پروژه طلایه‌داران در شهرستان سرعین تصریح کرد: پروژه طلایه‌داران در شهر سرعین به  دلیل بی توجهی و سهل انگاری فرد سرمایه‌گذار در طی سال‌های گذشته هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته و همانند جنازه‌ای در شهر رها شده است و از این رو از نهادهای قضایی استدعا داریم که در تعیین تکلیف این پروژه شرکت توسعه گردشگری ایران را یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل بیان کرد: پرونده این پروژه در کمیته حمایت قضایی از فسرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل مطرح شده و براساس مصوبه این کمیته در حال حاضر نیز اهلیت سرمایه‌گذار این طرح در حال بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی