English

زعفر احدزاده:

امسال ۶ کتابخانه پستی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا هفته دولت ۶ کتابخانه پستی در مناطق مختلف سطح استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

امسال ۶ کتابخانه پستی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل صبح امروز در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مجازی و حضوری اجرا می‌شود.

وی از استقبال نوجوانان و کودکان استان اردبیل از فعالیت کانون‌های پرورش فکری خبر داد و افزود: در حال حاضر با استقبال نوجوانان و کودکان استان اردبیل از فعالیت کانون‌های پرورش فکری مواجه هستیم به طوری که بیش از یک سوم جمعیت دانش‌آموزی استان عضو این کانون‌ها هستند.

احدزاده با بیان اینکه در صدد توسعه فعالیت‌ها در استان هستیم تصریح کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا هفته دولت ۶ کتابخانه پستی در مناطق مختلف سطح استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه گسترش فعالیت‌ کانون‌ها ادامه داد: هم‌اکنون در سطح استان اردبیل ۲۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین ۶ کتابخانه سیار روستایی، شهری و پستی برای خدمت‌رسانی به ۶۰ هزار کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه