English

ولی نظرپور:

روحیه خیرخواهی در بین مردم استان اردبیل بسیار بالا است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روحیه خیرخواهی در بین مردم استان اردبیل بسیار بالا است که امر مهم را همواره در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.

روحیه خیرخواهی در بین مردم استان اردبیل بسیار بالا است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری شهید میرزایی در اردبیل اظهار داشت: روحیه خیرخواهی در بین مردم استان اردبیل بسیار بالا است که امر مهم را همواره در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به کمک به مستمندان افزود: خدمت به مستضعفان و دستگیری از فقرا و نیازمندان اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد بنابراین با افزایش همبستگی اجتماعی، چهره فقر و محرومیت از جامعه زدوده خواهد شد.

نظرپور با بیان اینکه طی کردن راه خدایی از طریق اعمال و نیات خیر محقق می‌شود، تصریح کرد: اگر اعمال با نیت خیر و در مسیر خدایی باشد زندگی دنیوی و اخروی نیز با سعادت و خشنودی همراه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل  با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، نیکوکاران اردبیلی از هیچ کمکی به نیازمندان دریغ نکرده و همواره دست به خیر هستند.

وی هدف از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را افزایش مشارکت مردمی دانست و اظهار کرد: هم‌اکنون ۸۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند که در رفع مشکلات و یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه