English

ابراهیم صادقی‌فر :

برندسازی و افزایش قدرت تولید در تعاونی ها حرف نخست را می‌زند

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برندسازی و افزایش قدرت تولید در تعاونی ها حرف نخست را می‌زند.

برندسازی و افزایش قدرت تولید در تعاونی ها حرف نخست را می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ابراهیم صادقی‌فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آنچه باعث قوی‌تر شدن تعاونی‌ها می‌شود، آگاهی تعاونگران و مدیران، تلاش برای به روز شدن، اطلاع از فضای کسب و کار و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها است.

به گفته وی در شرایط کنونی تعاونی‌هایی می‌توانند موفق شوند که مهارت اعضای خود را افزایش داده و به برندسازی و افزایش قدرت تولید مجموعه کمک کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره گیری از علوم نوین و حفظ خط ارتباط دانش، سیاستگذاری و عملیات سازی طرح‌ها را عامل تقویت کننده فعالیت تعاونی‌ها دانست و افزود: با توجه به این سه اصل بسیاری از نقطه ضعف‌های کیفی تعاونی‌ها برطرف خواهد شد.

وی افزود: در شرایطی که بیکاری به عنوان یکی از عوامل اعتیاد ، خشونت و بروز سایر بزهکاری‌های اجتماعی شناخته می‌شود که رخنه معضل از دست دادن مشاغل در بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند اوضاع را به مراتب بدتر از شرایط کنونی کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: شرکت‌های تعاونی و بنگاه‌های اقتصادی باید از نگاه خانواده محور به همدیگر توجه کرده و در کنار هم برای از بین بردن موانع و مشکلات در تلاش باشند تا در پیشگیری از پدیده‌های مخرب اقتصادی نیز موفق عمل کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی