English

علی اصغر مونسان:

گردشگری کشور با حمایت دولت تقویت می شود

معاون رئیس جمهور گفت: هدف دولت تقویت بخش گردشگری است و سرمایه‌گذاران هر میزان سرمایه نیاز داشته باشند آماده حمایت از محل صندوق توسعه ملی هستیم.

گردشگری کشور با حمایت دولت تقویت می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور اظهار داشت: هدف دولت تقویت بخش گردشگری است و سرمایه‌گذاران هر میزان سرمایه نیاز داشته باشند آماده حمایت از محل صندوق توسعه ملی هستیم.

وی افزود: رویکرد دولت دوازدهم رونق گردشگری نوار غربی کشور بود که خوشبختانه در استان های اردبیل، کرمانشاه، کردستان و  لرستان این مهم محقق شده و تقویت گردشگری تا جنوب کشور ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: توسعه گردشگری منوط به مشارکت بخش خصوصی است و به همین دلیل تمامی طرح هایی که منجر به اشتغال زایی و توسعه اقتصادی مناطق شود مورد حمایت است.

 مونسان اظهار کرد: یکی از محورهای مهم گردشگری کشور، در استان اردبیل واقع شده و به عنوان مثال محور حیران_ اردبیل از جمله محورهای شاخص گردشگری است که از مناظر کم نظیر برخوردار بوده و اخیرا مراکز اقامتی متعددی نیز اجرا شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: در محورهای جاذب گردشگر آماده حمایت ویژه طرح‌ها هستیم و در خود استان اردبیل نیز طرح‌های جاذب گردشگری مورد حمایت است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص تامین اعتبار ملی پروژه های نیمه تمام گردشگری استان اردبیل قول مساعد داد و گفت: اعتبار لازم جهت تکمیل پل شیشه‌ای هیر نیز تامین می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه