English

سرهنگ علی قهرمان طالع مطرح کرد؛

اختلاف ۲ دوست عامل هتک حیثیت در اردبیل

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که با هویت جعلی اقدام به فریب دوست خود کرده بود، خبر داد.

اختلاف 2 دوست عامل هتک حیثیت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه و ادعای شاکی در خصوص اینکه فردی با هویت و تصویر جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را به عنوان یک خانم جا زده و اقدام به اخذ اطلاعات و تصاویر غیرمتعارف از وی کرده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مسئول انتظامی گفت: باتوجه به اینکه متهم متن گفتگو و همچنین تصاویر به دست آورده از شاکی را به اعضای خانواده، دوستان و آشنایان وی ارسال و اقدام به افترا و هتک حیثیت کرده، پرونده جهت بررسی توسط کاراگاهان سایبری در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ قهرمان طالع ادامه داد: افسران سایبری پلیس فتا با اقدامات تیزهوشانه و با به دست آوردن چندین سرنخ به یکی از دوستان شاکی مظنون و با اقدامات فنی و جمع آوری ادله دیجیتال متهم را شناسایی و جهت بازجویی به پلیس فتا استان انتقال دادند.

وی افزود: متهم در اظهارات خود عنوان کرد که چند ماه قبل با دوست خود درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده و برای تلافی و لطمه زدن به شخصیت وی اقدام به این کار کرده است که در نهایت متهم با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل در پایان به شهروندان عزیز توصیه کرد: هتک حیثیت افراد در بستر فضای مجازی مانند پخش صدا و تصویر به صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به اینکه رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات ضرر و هتک حیثیت افراد را فراهم آورده و بر اساس قوانین حاکم پیگرد قانونی دارد که هموطنان عزیز باید به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشند و در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه