English

در گفت و گو با موج مطرح شد؛

محصولات شیرین عسل به ۶۰ کشور خارجی صادر می شود

مدیر عامل شرکت شیرین عسل گفت: 840 نوع محصولات در شرکت شیرین عسل تولید می شود و علاوه بر استفاده در داخل کشور به 60 کشور جهان در پنج قاره صادر می‌شود.

محصولات شیرین عسل به 60 کشور خارجی صادر می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف ژائله در حاشیه بازید خبرنگاران از واحدهای تولیدی شرکت شیرین عسل در گفتگو با خبرنگار موج اظهار کرد: 840 نوع محصولات در شرکت شیرین عسل تولید می شودو علاوه بر استفاده در داخل کشور به 60 کشور جهان در پنج قاره صادر می‌شود. و ارزش صادرات سالانه این شرکت بیش از ۱۲۰ میلیون دلار است که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال آینده به ۲۰۰ میلیون دلار برسد.

وی افزود: شرکت شیرین عسل با ۱۵ شرکت تولیدی در زمینه های مختلف بیش از ۱۶ هزار نیروی در حال فعالیت است که در راستای در تولید و رونق اقتصادی  کشور نقش بسزایی را ایفا می کند.

 

شیرین عسل 2

مدیر عامل شرکت شیرین عسل باتوجه به نحوی قرارداد پرسنل این شرکت ،تصریح کرد : شرکت شیرین عسل هیچگونه قرارداد پیمانی با نیروهای خود ندارد و تمامی پرسنل این مجموعه قرارداد رسمی این شرکت هستند و طبق قانون وزارت کار حقوق و مزایای خود را در وقت قانونی دریافت می کنند.

شیرین عسل

پرسنل و کارکنان کشت و صنعت و دامپروری مغان از امنیت شغلی برخوردار نبودند

ژائله بیان کرد: پیش از دریافت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از دولت، ۱۴۰۰ نفر از کارکنان این شرکت برای پیمانکار کار می‌کردند. که این امر سبب شده بود حق و حقوق کارگران در زمان قانونی  پرداخت نشود و این پرسنل از امنیت شغلی برخوردار نبودند که خوشبختانه با واگذاری این مجموعه به شرکت شیرین عسل تمامی ۱۴۰۰ نفر از کارکنان پیمانی این شرکت تبدیل وضعیت شده و از مزایا و حقوق نسبتا بالاتری در وقت قانونی بهرمند خواهند شد .

 مدیر عامل شرکت شیرین عسل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، خاطر نشان کرد : شهرستان مرزی پارس آباد مغان صاحب ظرفیت‌های بالقوه ای است که در صورت سرمایه‌گذاری در این منطقه علاوه بر توسعه شرکت مغان شاهد رشد و رونق اقتصادی در شهرستان های همجاور خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم صنایع های تبدیلی و تکمیلی را در سریعترین زمان ممکن با تجهیزات به روز اروپا در شرکت مغان مستقر کرده و شاهد رونق اقتصادی و اشتغال جوانان در این خطه ی زرخیز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه