English

بهترین موتور جستجو دنیا کدام است؟ + تفاوت ویندوز کرکی با معمولی

گوگل به عنوان موتور جستجوگر برتر با تفاوت خیره‌کننده در رتبه اول این لیست قرار دارد. براساس آمارهای مختلف، گوگل بر بازار همه کشورها در هر دستگاه اعم از کامیپوترهای دسکتاپ، گوشی هوشمند و تبلت تسلط دارد. سهم بازار موتور جستجوی گوگل ۸۹.۴۳ درصد است.

بهترین موتور جستجو دنیا کدام است؟ + تفاوت ویندوز کرکی با معمولی

به گزارش خبرگزاری موج، فهرستی از بزرگترین موتور جستجو در اینترنت در سال ۲۰۲۱ را براساس محبوبیت ارائه کرده تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید و جزییاتی از موتورهای جستجوی جهان بدانید.

۱-گوگل

گوگل به عنوان موتور جستجوگر برتر با تفاوت خیره‌کننده در رتبه اول این لیست قرار دارد. براساس آمارهای مختلف، گوگل بر بازار همه کشورها در هر دستگاه اعم از کامیپوترهای دسکتاپ، گوشی هوشمند و تبلت تسلط دارد. سهم بازار موتور جستجوی گوگل ۸۹.۴۳ درصد است.

چرا گوگل محبوب‌ترین موتور جستجو شناخته شده و موتور جستجوگر برتر است؟ آنچه گوگل را به محبوب‌ترین و معتبرترین موتور جستجو تبدیل کرده، کیفیت نتایج جستجوی آن است. گوگل از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای ارائه‌ی نتایج دقیق‌تر به کاربران استفاده می‌کند.

لری پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل به این ایده رسیدند که وب‌سایت‌هایی که توسط وب‌سایت‌های دیگر به آن‌ها ارجاع داده می‌شوند، اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارند و بنابراین شایسته رتبه بالاتری در نتایج جستجو هستند. الگوریتم رتبه‌بندی گوگل با صدها فاکتور دیگر از جمله یادگیری ماشین غنی شده است و همچنان معتبرترین راه برای یافتن نتایجی است که در اینترنت جستجو می‌کنید.

۲- مایکروسافت بینگ

موتور جستجوگر برتر جایگزین برای گوگل، Microsoft Bing است که سهم بازار این موتور جستجو بین ۲.۸۳ درصد تا ۱۲.۳۱ درصد است. بینگ در واقع نتیجه‌ی تلاش مایکروسافت برای به چالش کشیدن گوگل در بخش جستجو بوده، اما با این وجود هنوز نتوانسته کاربران را متقاعد کند تا موتور جستجوی بینگ را جایگزین گوگل کند. حتی اگر Bing موتور جستجوی پیش‌فرض در کامیپوترهای شخصی ویندوز باشد، سهم آن در بازار موتورهای جستجو به‌طور مداوم پایین است.

موتور جستجو

Bing از موتورهای جستجوی قبلی مایکروسافت نظیر MSN Search ،Windows Live Search و Live Search سرچشمه گرفته و طبق رتبه Alexa در جایگاه ۳۰ در بین وب‌سایت‌های پربازدید در اینترنت است.

۳- یاهو

یاهو یکی از محبوب‌ترین ارائه دهندگان ایمیل است و موتور جستجوی وب آن با میانگین ۱ درصد سهم بازار در رتبه‌ی سوم جستجو قرار دارد. از اکتبر ۲۰۱۱ تا اکتبر ۲۰۱۵، جستجوگر یاهو منحصراً توسط بینگ پشتیبانی می‌شد. در اکتبر ۲۰۱۵ یاهو با گوگل موافقت کرد تا خدمات مرتبط با جستجو را ارائه دهد و تا اکتبر ۲۰۱۸، نتایج یاهو هم توسط گوگل و هم از بینگ پشتیبانی می‌شد. از اکتبر ۲۰۱۹ موتور جستجوی یاهو بار دیگر به‌طور انحصاری توسط بینگ ارائه شد.

 

یاهو از سال ۲۰۱۴ به موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگرهای فایرفاکس در ایالات متحده تبدیل شده است. پورتال اینترنتی یاهو بسیار محبوب بوده و به عنوان ۱۱ وب سایت پربیننده در اینترنت توسط الکسا رتبه بندی شده است.

داستان بازی کال‌ آف‌ دیوتی ونگارد چیست؟

موتور جستجو

بازی call of duty vanguard اکنون منتشر شده است؛ به این معنی که سه حالت اصلی بازی آن برای بازی در دسترس هستند. درحالی‌که بسیاری مطمئناً به حالت چندنفره پر محتوا یا حالت جالب زامبی Call of Duty: Vanguard علاقه‌مند هستند؛ یک بخش داستانی برای طرفداران بازی تک نفره وجود دارد.

برای کسانی که به بخش داستانی بازی Call of Duty: Vanguard علاقه‌مند هستند؛ باید خوشحال باشند که بدانند که این بخش به اندازه سایر عناوین این فرنچایز طولانی خواهد بود. این از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بازیکنان زیادی علاقه‌مند به تجربه مأموریت‌ها در حالت تک‌نفره بازی  call of duty vanguardهستند.

 

هنگامی که بازیکنان با گروه نیروهای ویژه بازی آشنا می‌شوند؛ 9 مأموریت مجزا را آغاز می‌کنند. این با ده مأموریت Call of Duty: Black Ops Cold War برابری کرده و تضمین می‌کند که بازیکنان زمان زیادی را در داستان جنگ جهانی 2 بازی می‌گذرانند. لیست مأموریت ها به شرح زیر است

ویندوز کرکی چه تفاوتی با ویندوز معمولی دارد؟

ویندوز کرک شده تفاوت‌هایی با ویندوز معمولی دارد که در ادامه به تفاوت‌های آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • کرک کردن ویندوز یک استفاده کاملا غیرقانونی از ویندوز است و دزدی محسوب می‌شود.
  • کرک ویندوز با برخی از نرم افزارهای ایجاد شده توسط هکرها مانند KMS،Windows Activator و Re-loader و غیره فعال می‌شود.
  • کرک بزرگ‌ترین مشکل ویندوز است و هر لحظه ممکن است هنگ کند و باعث اختلال در کار شما شود.
  • فایل‌های برنامه‌ی کرک ویندوز ممکن است در هر زمانی از بین رفته باشند و بعید است که فایل از بین رفته فوراً دانلود شود زیرا هکرها به سرور متصل هستند.
  • کاربران کرک ویندوز، جدیدترین به‌روزرسانی‌های مایکروسافت را خیلی دیر دریافت می‌کنند. از سوی دیگر اگر درایورهای دستگاه فوراً به‌روز نشوند، کامپیوتر کند می‌شود و دردسرهای جدیدی ایجاد خواهد شد.
  • آنتی ویروس ویندوز کرک شده نمی‌تواند به درستی در ویندوز کار کند و به دلیل استفاده از آنتی ویروس اضافی، کامپیوتر شما کندتر می‌شود.
  • از آنجایی که ویندوز کرک شده توسط هکرها فعال می‌شود، بدون شک همه پایگاه‌های داده‌ای در سیستم شما ناامن هستند

حال در ادامه به ویژگی‌های ویندوز اوریجینال اشاره می‌کنیم:

 

  • گر مجوز ویندوز را از مایکروسافت به‌طور رسمی برای استفاده خود خریداری می‌کنید، پس یک کاربر اصلی ویندوز هستید.
  • ویندوز اصلی با کلید محصول قانونی خریداری شده از مایکروسافت فعال می‌شود
  • به احتمال زیاد ویندوز اورجینال هیچ وقت قطع نمی‌شود و فقط وقتی که سخت افزار کامپیوتر شما مشکل داشته باشد، ممکن است ویندوز اصلی از کار بیفتد.
  • به دلایل مختلف کرک‌ها شبیه ویندوز هستند، بنابراین بسیاری از فایل‌ها در ویندوز اصلی وجود دارند که در نسخه‌ی‌ کرک شده دیده نمی‌شوند.
  • کاربران اصلی ویندوز به محض انتشار آخرین به‌روز‌رسانی‌های مایکروسافت، آن‌ها را دریافت می‌کنند. به‌روزرسانی جدید درایورهای دستگاه باعث می‌شود سیستم شما بسیار سریع‌تر کار کند.
  • ویندوز اورجینال توسط کلید سریال رسمی مایکروسافت فعال می‌شود و به همین دلیل نیازی نیست تا نگران امنیت داده‌ها باشید
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه