English

کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش

چقدر درباره کارمزد معاملاتی که در صرافی‌های متمرکز رمزارز انجام می‌دهید اطلاعات دارید؟

کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش

به گزارش خبرگزاری موج، اصلاً می‌دانید این هزینه و مبلغی که با عنوان کارمزد از حساب شما کم می‌شود برای چه افرادی است؟ چرا اهمیت دارد که سراغ صرافی‌هایی با کمترین کارمزد بروید؟

اگر مدت‌ها است در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید پس به‌خوبی می‌دانید کارمزد معاملات چیست. چرا باید درباره مبلغی که برای هر معامله پرداخت می‌شود، حساسیت به خرج داد و سراغ کم‌ترین آنها رفت. اگر تازه‌وارد هستید و اطلاعاتی درباره کارمزدها ندارید هم نگران نباشید. در این مطلب قرار است درباره کارمزد معاملات و کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش صحبت کنیم.

کارمزد چیست؟

کارمزد به معنی هزینه خدمتی است که به‌وسیله مشاور سرمایه‌گذاری در کارگزاری در ازای ارائه خدمات و مدیریت خرید‌وفروش دریافت می‌شود. تقریباً هیچ صرافی یا کارگزاری را پیدا نمی‌کنید که تمام خدمات خود را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. مهم‌ترین چیزی که باعث تفاوت میان این صرافی‌ها می‌شود، میزان هزینه و کارمزدی است که دریافت می‌کنند.

وقتی قرار باشد به‌عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای وقت زیادی در بازار بگذارید و روزانه یا ماهانه معاملات متعددی داشته باشید، هزینه‌ای که برای کارمزد معاملات پرداخت خواهید کرد بسیار مهم است. دیگر خبری از دو یا سه معامله در ماه نیست که کارمزد کمی داشته باشند.

این بار کارمزد معاملات انجام شده چندین برابر می‌شود و مجبور خواهید بود مبلغ قابل‌توجهی برای معاملات پرداخت کنید. اینجاست که اهمیت استفاده از یک پلتفرم و صرافی رایگان یا با کمترین کارمزد بسیار مهم می‌شود. پرداخت کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش یکی از پیشنهادهای بسیار کارساز و مؤثری است که برای شما داریم.

کارمزد معاملات در رابین‌کش

کارمزد تراکنش عبارت است از کارمزد تأیید واریز و برداشت رمزارزهایی که در یک معامله بین کاربران مبادله می‌شود. این کارمزد توسط کاربران به ماینرها و تأییدکنندگان تراکنش پرداخت می‌شود.

تمام کارمزد‌هایی که برای شبکه‌های مختلف پرداخت می‌شود به‌صورت مستقیم به دست ماینرها می‌رسد. صرافی رابین‌کش هیچ دخالتی در میزان این کارمزد ندارد و هیچ بخشی از درآمد صرافی، از کارمزدهای شبکه تأمین نمی‌شود.

با‌این‌وجود، صرافی برای راحت‌تر کردن کار کاربران و اینکه بتوانند شبکه‌های مختلفی را انتخاب کنند، بیشترین شبکه‌ها را پوشش داده است. درنتیجه کاربران می‌توانند با انتخاب خود، شبکه‌هایی که کارمزد کمی دارند را انتخاب کنند و به دنبال این انتخاب، هزینه کمتری هم بپردازند.

wrtyret

کارمزد در انواع بازارهای رابین‌کش

رابین‌کش سه نوع بازار دارد؛ بازار مستقیم، بازار برخط و بازار اکسپرس. کارمزد بازار مستقیم رابین‌کش صفر (۰) است. کاربران در بازارهای برخط و اکسپرس هم به یک میزان کارمزد پرداخت می‌کنند.

کارمزد معامله در رابین‌کش به‌صورت درصدی و بر اساس سطح‌های مختلف کاربران، از ۰.۲ تا ۰.۱۴ درصد تغییر می‌کند. کارمزد نهایی بر حسب حجم معاملات کاربر در یک ماه گذشته محاسبه خواهد شد.

میزان کارمزد دریافتی برای هر سطح

کاربرانی که در سطح‌های مختلف صرافی فعالیت می‌کنند، میزان کارمزدهای متفاوتی هم باید پرداخت کنند. در صرافی رابین‌کش سه سطح فعال برای کاربران وجود دارد. کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش هم متعلق به کاربرانی است که در سطح سه قرار دارند.

سطح ۱

کاربران در این سطح، ۰.۲ درصد کارمزد بازار ساز و کارمزد معامله ساز پرداخت می‌کنند. حداقل معامله انجام شده در ماه نیز صفر تومان است.

سطح ۲

کاربرانی که در سطح دو فعالیت می‌کنند، کارمزد بازار ساز آنها ۰.۱۷ درصد و کارمزد معامله ساز ۰.۱۸ درصد است. حداقل معامله صورت گرفته کاربران در ماه، در این سطح نیز 150،000،000 تومان است.

سطح ۳

تمام کاربرانی که در سطح سه فعالیت می‌کنند، ۰.۱۴ درصد کارمزد بازار ساز و ۰.۱۶ درصد کارمزد معامله ساز برای حداقل 1،000،000،000 تومان معامله در ماه پرداخت خواهند کرد.

نکته مهمی که درباره کاربران فعال در هر سه سطح باید ذکر کنیم، حداکثر سقف برداشت و حداقل معامله در ماه است. علاوه بر اینکه تمام کاربران میزان مشخصی برای حداقل معامله در ماه دارند، سقف برداشت روزانه هم برای هر سه سطح تعیین شده است. البته این موضوعی است که نه‌تنها در صرافی رابین‌کش بلکه تمام صرافی‌های داخلی، حداکثر سقف مشخصی برای برداشت‌های روزانه دارند.

tyuioyio

کاربران بازار ساز و کاربران معامله ساز

در بخش قبلی به دو عنوان مهم در پروفایل کاربران اشاره کردیم. این عناوین، کاربر بازار ساز و کاربر معامله ساز بود. اطلاعاتی درباره این دو می‌دانید؟ اگر می‌خواهید از کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش استفاده کنید، دانستن اطلاعات درباره این دو پروفایل مهم است. در ادامه توضیحات دقیق‌تر و جامع‌تری به شما خواهیم داد.

بازار ساز (maker)

کاربری که سفارش خرید یا فروش را ثبت می‌کند کاربری است که یک معامله را آغاز کرده. به این کاربر درواقع بازار ساز، سفارش گذار یا میکر گفته می‌شود.

معامله ساز (taker)

کاربری که سفارش پیشنهاد شده را انتخاب می‌کند و با قبول سفارش، فرایند معامله انجام و خریدوفروش نهایی می‌شود، معامله ساز، سفارش‌بردار یا تیکر است.

جمع‌بندی

درباره کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال در رابین‌کش صحبت کردیم. همان‌طور که اشاره کردیم، رابین‌کش دارای سه نوع بازار است. کاربرانی که در بازار مستقیم فعالیت می‌کنند هیچ کارمزدی پرداخت نخواهند کرد. معاملات کاربرانی که فعالیت آنها در بستر بازار برخط و اکسپرس هم انجام می‌شود، به یک میزان کارمزد خواهند داشت.

رابین‌کش کمترین کارمزد را بین پلتفرم‌های ایرانی دریافت می‌کند، اما همچنان تمام کارمزدی که کاربران برای شبکه‌ها پرداخت می‌کنند، مستقیم به دست ماینرها و تأییدکننده‌های تراکنش می‌رسد.

با‌این‌وجود، رابین‌کش، به‌عنوان جامع‌ترین پلتفرم داخلی تمام تلاش خود را کرده تا بیشترین پوشش از شبکه‌ها را داشته باشد و کاربران بتوانند با انتخاب خودشان، شبکه‌های کم‌کارمزد‌تر را برای معاملات انتخاب کنند.

اگر کهنه سرباز بازار ارزهای دیجیتال هستید یا اگر می‌خواهید برای اولین‌بار قدم در این بازار شگفت‌انگیز و متفاوت بگذارید، رابین‌کش همراه شما است تا یک مسیر درست و هموار را پیش پایتان بگذارد. همین حالا به جمع معامله‌گران در رابین‌کش بپیوندید تا هم از قابلیت‌های پلتفرم استفاده کنید و هم با شرکت در مسابقه‌های مختلف و دعوت دوستانتان به این پلتفرم، از رابین‌کش کسب درآمد کنید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه