English

هتل های لاکچری مشهد را بیشتر بشناسید؛

هتل هما مشهد؛ نامی آشنا در در میان هتل های ۵ ستاره مشهد

گروه هتلداری هما یکی از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین گرو‌ه‌های هتلداری ایران است.

هتل هما مشهد؛ نامی آشنا در در میان هتل های 5 ستاره مشهد

به گزارش خبرگزاری موج، گروه هتلداری هما یکی از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین گرو‌ه‌های هتلداری ایران می‌باشد که صد در صد سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد. این گروه هتلداری دارای 5 هتل پنج ستاره در شهرهای بزرگ ایران نظیر شیراز، تهران، بندر عباس و مشهد می‌باشد. گروه هتلداری هما به سبب پتانسیل بالای شهر مشهد در جذب مسافر، دو هتل در این شهر تأسیس نموده است که هر دوی آن‌ها از دسترسی و موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار هستند. هتل هما 1 و 2 جزو بهترین هتل 5 ستاره مشهد می‌باشند.

هتل هما مشهد

هتل هما مشهد؛ هتل هایت سابق

هتل هما مشهد یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد می‌باشد که در سال 1352 با 6 طبقه و 135 واحد اقامتی به بهره برداری رسید. این هتل در ابتدا با نام هتل هایت عمرخیام شناخته می‌شده است اما با پیروزی انقلاب اسلامی این هتل تعطیل و به شرکت تأمین اجتماعی واگذار گردید. سرانجام این هتل در سال 1396، بعد از یک دوره بازسازی برای بار دوم و با نام هتل هما 1 افتتاح گردید. هتل هما مشهد در منطقه احمد آباد که یکی از مناطق مرفه نشین شهر مشهد می‌باشد قرار دارد به همین سبب از این هتل با نام هتل هما احمد آباد نیز یاد می‌شود. این هتل دارای یک فضای سبز پنجاه هزار متر مربعی می‌باشد که مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می‌باشد.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما مشهد

از جمله امکانات تفریحی و ورزشی که هتل هما مشهد برای میهمانان خود تدارک دیده است می‌توان به پیست دوچرخه سواری (واقع در فضای سبز مجموعه)، مسیر پیاده روی (در فضای سبز)، باشگاه ایروبیک و بدنسازی، زمین تنیس، سونا و جکوزی اشاره نمود.

خدمات رفاهی هتل هما 1 مشهد

از خدمات و امکانات شاخص هتل هما مشهد می‌توان به لاندری، ترانسفر فرودگاهی، سرویس حرم، روم سرویس، اینترنت رایگان، پارک کودک، بازارچه، آژانس مسافرتی، اتاق سیگار، کرایه اتومبیل و ... اشاره نمود.

دسترسی هتل هما مشهد

حمل و نقل عمومی:

هتل هما دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. به طوری که ایستگاه مترو شهید طالقانی درست در مقابل درب ورودی هتل قرار دارد. برای اتوبوس سوار شدن نیز می‌توانید با کمی پیاده روی در بلوار احمدآباد (به سمت خیابان بابک) به یک ایستگاه اتوبوس با نام ایستگاه بابک برسید.

پارک‌های اطراف هتل هما مشهد

 علاوه بر پیاده روی در فضای سبز هتل هما مشهد می‌توانید در هر زمان که خواستید به یکی از بوستان‌ها و یا پارک‌های نزدیک هتل نظیر بوستان ملک آباد (بزرگترین بوستان مشهد)، بوستان کوه سنگی (معروف‌ترین پارک مشهد) و پارک ملت (دارای شهر بازی با بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه) بروید.

مراکز خرید اطراف هتل هما مشهد

یکی از دغدغه‌های اغلب مسافران شهر مشهد خرید سوغاتی برای اقوام و آشنایان می‌باشد. با رزرو می‌توانید برای خرید به مراکز خرید، فروشگاه‌‌ها و مغازه‌های موجود در حاشیه بلوار احمد آباد مراجعه کنید و یا هنگام بازگشت از زیارت به بازار رضا و مراکز خرید اطراف حرم مراجعه نمایید.

هتل هما مشهد

هتل هما 2؛ تنها هتل گروه هتلداری هما که بعد انقلاب تأسیس شده است

هتل هما ۲ از دیگر هتل‌های گروه هتلداری هما در شهر مشهد می‌باشد. این هتل تنها هتل گروه هتلداری هما می‌باشد که بعد از انقلاب اسلامی تأسیس گردیده است. هتل هما 2 مشهد در یکی از مناطق مرفه نشین و خوش آب و هوای شهر مشهد و در حاشیه بلوار خیام به نام سجادشهر قرار دارد به همین سبب از هتل هما 2 با نام هتل هما خیام نیز یاد می‌شود. واحدهای اقامتی این مجموعه به دلیل متراژ بالای واحدها و دسترسی مناسب هتل به بزرگ‌ترین پارک‌های شهر مشهد، گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی می‌باشند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد برخی امکانات تفریحی و ورزشی را برای میهمانان خود تدارک دیده است تا میهمانان هتل بتوانند اوقات خوش و مفرحی را در این هتل سپری نمایند. از امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی، زمین تنیس، پارکینگ خصوصی، مرکز خرید داخل هتل و پارک تفریحی کودکان اشاره نمود.

خدمات رفاهی هتل هما 2 مشهد

از خدمات و امکانات هتل هما 2 مشهد می‌توان به تاکسی سرویس، ترانسفر برگشت فرودگاهی، سرویس حرم، روم سرویس، اینترنت در لابی، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، کرایه اتومبیل و ... اشاره نمود.

دسترسی هتل هما 2 مشهد

حمل و نقل عمومی:

هتل هما به برخی وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس دسترسی مناسبی دارد. اما نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل هما 2، ایستگاه مترو خیام می‌باشد که 2 کیلومتر تا هتل هما 2 فاصله دارد.

اماکن تفریحی اطراف هتل هما 2 مشهد

اگر با اقامت در  هتل هما 2 ، فضای هتل کمی برایتان خسته کننده شد می‌توانید با یک پیاده روی کوتاه خود را به یکی از پارک‌های ششصد دستگاه، باغ ملک آباد، مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی و یا پارک ملت مشهد برسانید.

مراکز خرید اطراف هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد علاوه بر بازارچه خود هتل دسترسی مناسبی به مراکز خرید بزرگ شهر مشهد چون پروما، پاژ، کیان سنتر ۱ و ۲، پاساژهای بلوار سجاد و الماس شرق دارد.

هتل‌های مشهد را از تراپنر رزرو کنید

تراپنر یک سایت رزرو آنلاین هتل است که از طریق مآن می‌توانید در سراسر کشور هتل رزرو کنید. در تراپنر برای هر هتل یک صفحه منحصر به فرد وجود دارد. که در آن جزئیات واحدهای اقامتی هتل به همراه تصاویر و قیمت رزرو قابل مشاهده است. مقررات پذیرش هتل، ساعات تحویل و تخلیه و خدمات هتل به میهمانان از جمله مواردی است که در  صفحات اختصاصی هتل قابل مشاهده است. که به شما این امکان را می‌دهد که با آگاهی بیشتری اقدام به رزرو هتل نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه