English

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی و خارجی کدامند؟

این روزها برندهای ایرانی توانسته‌اند با افزایش کیفیت محصولات، طراحی‌های جالب و به روز و استفاده از قطعات خارجی شیرآلاتی باکیفیت در حد استانداردهای جهانی تولید کنند.

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی و خارجی کدامند؟

به گزارش خبرگزاری موج، اگر در حال بازسازی خانه یا محیط کار خود هستید قطعا تعویض شیرآلات از مهمترین کارهایی است که انجام خواهید داد. یا اگر شیرآلات قدیمی شما خراب شده و بعد از چندین بار تعمیر هنوز هم چکه می‌کند قطعا قصد تعویض آنها با شیرآلات نو و باکیفیت را دارید.

در انتخاب خود باید به کیفیت شیرآلات انتخابی توجه کنید. در اینصورت شیرآلاتی زیبا خواهید داشت که سال‌ها بدون مشکل و خرابی کار می‌کنند. در این مقاله ما پرفروشترین شیرآلات ایرانی و خارجی در بازار ایران را معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید به هیچ کدام از شیرآلات امتیازی نخواهیم داد فقط به بررسی ویژگی‌های محبوبترین شیرآلات از نظر مردم می‌پردازیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که دارید از این لیست بهترین شیرآلات را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

این روزها برندهای ایرانی توانسته‌اند با افزایش کیفیت محصولات، طراحی‌های جالب و به روز و استفاده از قطعات خارجی شیرآلاتی باکیفیت در حد استانداردهای جهانی تولید کنند. اگر قصد خرید شیرآلات ایرانی ارزان و قیمت مناسب را دارید حتما برندهای زیر را در نظر داشته باشید.

شیرآلات درخشان

برند درخشان از معروفترین برندهای تجهیزات خانه و آشپزخانه ایرانی است. شیرآلات این برند تنوع بالایی داشته و قیمت مناسبی نیز دارند. اگر به دنبال خرید شیرآلات بوده‌اید قطعا نام شیرآلات درخشان به گوشتان خورده است.

تنوع محصولات، خدمات پس از فروش خوب، کسب رضایت مشتریان، کسب استانداردهای لازم برای محصولات و ... از ویژگی‌های شیرآلات این برند است.

شیرآلات استیل البرز

اگر به دنبال شیرآلاتی با کیفیت با ایده‌های نو و هوشمندانه هستید قطعا استیل البرز بهترین انتخاب است. با انتخاب این برند می‌توانید شیرآلات استیل زیبا، باکیفیت و در حد استانداردهای جهانی داشته باشید و برای این زیبایی و کیفیت نیز هزینه معقولی پرداخت خواهید کرد. البته تنوع شیرآلات استیل البرز نسبت به سایر برندهای ایرانی زیاد نیست.

شیرآلات کسری

برند کسری محصولات مختلفی اعم از فلاش تانک، علم دوش، توالت فرنگی و ... تولید می‌کند. شیرآلات این برند از تنوع بسیار زیادی برخوردار است به طوریکه ممکن نیست مطابق نیاز و سلیقه شما محصولی از این برند وجود نداشته باشید. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و تلاش برای کسب رضایت مشتریان باعث شده تا کسری به یک برند ایرانی معتبر و مناسب برای خرید تبدیل شود.

معرفی بهترین برندهای شیرآلات خارجی

با اینکه برندهای ایرانی شیرآلات پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و می‌توانند با اکثر برندهای خارجی رقابت کنند. اما برخی افراد به خرید شیرآلات خارجی علاقه بیشتری دارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است برندهای زیر را بررسی کنید.

 

شیرآلات کی دبلیو سی

این برند شیرآلات ساخت کشور سوئیس بوده و از محبوبترین شیرآلات خارجی در ایران است. فعالیت این برند به 140 سال پیش برمی‌گردد. قطعا سالها تجربه یکی از دلایل کیفیت محصولات کی دبلیو سی است. اگر به دنبال شیرآلات خارجی با قیمت مناسب هستید این برند را بررسی کنید.

شیرآلات هانس گروهه

گروهه یک برند آلمانی است. این برند بیشتر تولیدات خود را در بازارهای بین‌المللی به فروش می‌رساند زیرا بیش از 130 کشور در دنیا خریدار شیرآلات هانس گروهه هستند. دلیل موفقیت گروهه در بازارهای بین‌المللی چیزی جز توجه به کیفیت محصولات نیست.

راهنمای خرید شیرآلات

در ادامه نکاتی را معرفی می‌کنیم. توجه به این نکات کمک می‌کند تا خرید شیرآلات از هر برندی برای شما راحتتر شود.

  • برندی را انتخاب کنید که ضمانت نامه و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد.
  • جنس بدنه شیرآلات باکیفیت عمدتا از آلیاژ برنج و در برخی مدل‌ها از استیل است. این متریال‌ها دچار زنگ زدگی نمی‌شوند به همین دلیل برای ساخت شیرآلات استفاده می‌شوند.
  • کارتریج قطعه‌ای مهم در شیرآلات است. اگر می‌خواهید خیالتان از بابت چکه نکردن شیر راحت باشد بهتر است شیرآلات با کارتریج سرامیکی بخرید. البته انواع دیگر کارتریج نیز در سال‌های اولیه خوب کار می‌کنند اما پس از چند سال احتمال چکه کردن آب وجود دارد.
  • به پوشش رنگی شیر دقت کنید. قطعا انتخاب شما رنگی خواهد بود که بیشترین هماهنگی را با محیط خانه دارد. با این حال پوشش کروم بیشترین ماندگاری را دارد یا پوشش الکترواستاتیک لکه نمی‌گیرد.
  • در مقاله‌ای از سایت consumerreports  می‌خوانیم : بیشتر سینک‌ها با سوراخ‌های برای نصب شیرآلات اهرمی و لوازم جانبی ساخته می‌شوند. برای مثال اگر قصد نصب شیرآلات قدیمی دارید باید روی سینک 3 سوراخ برای نصب وجود داشته باشد.
  • استفاده از شیرآلات کم مصرف با توجه به کمبود منابع آب بخصوص در کشورمان این روزها اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل سعی کنید در خرید خود به این ویژگی توجه کنید.
  • قیمت شیرآلات بهداشتی نیز عامل مهمی در خرید است. یک برند خوب علاوه بر طراحی مناسب و کیفیت بالا قیمت مناسب و معقولی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.
  • شیرآلات در ارتفاع‌های مختلفی ساخته می‌شوند. اصولا استفاده از شیرآلاتی که ارتفاع بیشتری دارند بخصوص برای آشپزخانه بهتر است. با این حال شما باید با توجه به فضای آشپزخانه و نیازهای خود شیر با ارتفاع مناسب انتخاب کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی