English

بستنی جلاتو بهترین جایگزین بستنی ها معمولی؟

این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از طعم همیشگی بستنی های صنعتی فاصله بگیرند و بستنی جلاتو را امتحان کنند. چرا که بستنی جلاتو به دلیل نداشتن لاکتوز در ترکیبات اصلی آن می تواند برای افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند، مناسب باشد.

بستنی جلاتو بهترین جایگزین بستنی ها معمولی؟

به گزارش خبرگزاری موج، بستنی جلاتو یکی از خوشمزه ترین بستنی های ایتالیایی است، که این روزها در سراسر دنیا به عنوان معروف ترین دسر سرد معرفی می شود. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از طعم همیشگی بستنی های صنعتی فاصله بگیرند و بستنی جلاتو را امتحان کنند. چرا که بستنی جلاتو به دلیل نداشتن لاکتوز در ترکیبات اصلی آن می تواند برای افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند، مناسب باشد. حال از دیگر دلایلی که این روزها این بستنی خواهان بیشتری دارد می توان به تنوع مزه های آن اشاره کرد. بستنی جلاتو با طعم نوتلا، بستنی جلاتو با طعم اسنیکرز و بستنی جلاتو با طعم کیت کت از انواع بستنی هایی بوده است که این روزها در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. بستنی جلاتو در مقایسه با بستنی های صنعتی غلظت بالایی داشته و به سرعت آب نمی شود، که همین موضوع می تواند به حمل و نقل بستنی کمک کند.

بهترین بستنی جلاتو با طعم های متنوع را از کجا بخریم؟

بستنی جلاتو دارای طعم های گوناگونی بوده است که هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود یکی از انواع آن را انتخاب کند. به طور کلی در بین کسانی که به بستنی علاقه دارند، افرادی که بستنی های شکلاتی می خورند، بیشتر از افرادی هستند که بستنی های میوه ای دوست دارند. بنابراین در بستنی های جلاتو نیز از فرآورده های شکلاتی چون اسنیکرز، کیت کت، هوبی و اورئو بیشتر استفاده شده است. بستنی ژلاتو با طعم هایی چون پسته و توت فرنگی نیز می تواند طرفداران زیادی در کنار دوستداران بستنی های شکلاتی داشته باشد. حال اگر قصد خرید این بستنی های خاص و خوشمزه را دارید، می توانید به جای رفتن به سوپر مارکت های مختلف، به سایت چوبیک مراجعه کرده و تنها با یک کلیک بستنی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

بستنی جلاتو چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

آن دسته از افرادی که به خوردن بستنی علاقه وافری دارند، می توانند اگر تا الان بستنی جلاتو را نخورده اند، با سفارش دادن انواع آن از خوردن این دسر سرد و خوشمزه لذت ببرند. بستنی های جلاتو در مقایسه با بستنی های صنعتی  تفاوت های زیادی دارد که از مهمتری آن می توان به طعم و مزه های متنوع آن اشاره کرد. در بسیاری از بستنی هایی که در کارخانه ها تولید می شود محال است که شما بستنی با طعم نوتلا، کیت کت و اسنیکرز را پیدا کنید، ولی در ساخت بستنی های جلاتو از شکلات های پرطرفدار در سراسر دنیا استفاده شده است که لذت خوردن آن را چند برابر می کند. همه ما در خاطراتمان لحظه ای که لباسمان با بستنی کثیف شده است را به یاد داریم، و تنها دلیل آن نیز آب شدن بستنی بوده است. ولی بستنی جلاتو به دلیل بافت غلیظ و کشداری که دارد به هیچ عنوان پس از چند دقیقه ذوب نمی شود.

ارزش غذایی بستنی جلاتو به چه صورت است؟

شاید بتوان با صراحت به این موضوع اشاره کرد که بستنی های جلاتو به دلیل مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار برده شده است با سایر بستنی ها فرق می کند. میزان چربی که در این نوع بستنی وجود دارد، در مقایسه با بستنی های معمول کمتر بوده است، استفاده کمتر از خامه و حذف زرده تخم مرغ در جلاتو سبب این میزان چربی شده است. ترکیب زرده تخم مرغ و خامه در بستنی های صنعتی سبب شده تا میزان چربی اشباع در این نوع بستنی ها بالا رفته و سبب چاقی افراد بشود. جلاتو در مقایسه با بستنی های معمول از هوای کمتری برخوردار بوده و همین موضوع سبب شده تا در مقایسه با بستنی های صنعتی غلیظ تر باشد.

خوردن بستنی جلاتو چه تاثیری بر روی افراد می گذارد؟

خوردن بستنی به دلیل مزه و شیرینی که در آن نهفته است، سبب می شود تا افراد پس از خوردن آن احساس شادی داشته باشند. خوردن بستنی های جلاتو سبب شده تا میزان دوپامین در هنگام خوردن بستنی در بدن فرد افزایش یابد، که افزایش آن سبب شادی و سرخوشی فرد می شود. بستنی های جلاتو به دلیل داشتن موادی چون پروتئین ها، کلسیم ها، ویتامین ها و انواع مواد معدنی می تواند برای سلامتی افرادی که از آن می خورند، مناسب باشد. در بستنی ها مقداری ویتامین k موجود است که می تواند برای بافت های خونی بدن مفید باشد.

مواد اولیه به کار رفته در بستنی جلاتو چیست؟

برای تهیه این بستنی به پودر ژلاتین، شیر،کره بدون نمک، وانیل شکری، آب، سفیده تخم مرغ، پودر شکر، شربت قند و بیسکویت نیاز داریم. همانطور که مشاهده می کنید در ترکیبات این بستنی به هیچ عنوان از خامه استفاده نشده است و از همه مهمتر برخلاف بستنی های صنعتی که درون آن ها زرده تخم مرغ است، در بستنی جلاتو از سفیده تخم مرغ که سالم بوده استفاده می شود.

پس:

بستنی جلاتو می تواند به عنوان یکی از بستنی های مشهور و خوشمزه در سراسر دنیا معرفی شود. این بستنی به دلیل غلظت بالایی که دارد در مقایسه با بستنی های صنعتی می تواند مدت زمان زیادی را بدون تغییر بماند. بافت کشدار بستنی جلاتو سبب شده تا این بستنی مانند بستنی های صنعتی به سرعت آب نشود. طعم های متنوعی چون نوتلا، کیت کت، اسنیکرز و هوبی سبب شده تا این روزها بسیاری از افراد در روزهای گرم تابستان خوردن بستنی جلاتو را ترجیح بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه