English

وضعیت سفر به کیش در نوروز ۱۴۰۰

درصورت کاهش آمار کرونا، سفرهای نوروزی تحت 4 گروهبندی انجام می شود. دو گروه از این دسته بندی کسانی هستند که با تور سفر می کنند یا در هتل اسکان دارند. پس شرایط نظارت و کنترل بر آنها امکان پذیراست.

وضعیت سفر به کیش در نوروز 1400

به گزارش خبرگزاری موج، با نزدیک شدن به ایام تعطیلات مسافران زیادی در انتظار سفر به کیش در نوروز 1400 هستند. آیا در سال جدید مسافرت به کیش امکان پذیر است؟

گروهبندی مسافران نوروز 1400

با گذشت یک سال از پاندمی کرونا در کشور، شرایط مسافرت داخلی دچار تغییرات زیادی شد. اوایل شروع همه گیری کرونا، عموم مردم از هر گونه سفر و تردد خودداری می کردند. به مرور زمان و طولانی شدن زمان قرنطینه، به تدریج مردم از لاک خانگی بیرون آمدند. با وجود اینکه قوانین منع تردد به شهرها تا حدی به بهبود شرایط کمک کرد، اخبار مبنی بر شروع واکیسناسیون و خستگی دوران قرنطینه  تاثیر زیادی بر اوج گرفتن سفرهای داخلی گذاشت. در تعطیلات زمستان امسال مسافرت به مناطق مختلف ایران به خصوص مناطق شمالی و جنوبی شدت پیدا کرد. با این حال سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، نکات جدیدی درباره سفرهای نورورزی اعلام کرده است. درصورت کاهش آمار کرونا، سفرهای نوروزی تحت 4 گروهبندی انجام می شود. دو گروه از این دسته بندی  کسانی هستند که با تور سفر می کنند یا در هتل اسکان دارند. پس شرایط نظارت و کنترل بر آنها امکان پذیراست. این چراغ سبز دولت، شانسی برای ازسرگیری سفر نوروزی به کیش است. اگر شرایط سفر هموار شود باید در اولین فرصت بلیط تهران کیش را خریداری کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران به کیش را دارید وبسایت تریپ به صورت جامع پاسخگوی سوالات شماست. به علت تعداد زیاد پرواز تهران به کیش امکان خرید بلیط هواپیما چارتر امکان‌پذیر است. پروازها همه روزه از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش دایر می‌باشد. با توجه به موقعیت گردشگری کیش در فصل تابستان خرید بلیط تهران کیش را باید تا دوهفته قبل از پرواز انجام دهید. محبوبیت کیش باعث شده تا فرودگاه بین‌المللی کیش پنجمین فرودگاه پرتردد ایران باشد.

استثنا در ممنوعیت سفر به کیش 1400

با توجه به شرایط  پاندمی، کمیته تخصصی شورای سلامت مصوبه ای را در اسفند منتشر ساخت که خبر از ممنوعیت سفر به کیش داشت. طبق این مصوبه از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین 1400 امکان مسافرت به جزیره کیش غیر ممکن است. در این طرح غیر از ساکنین دارای مالکیت خانه یا مستاجر، سایر افراد اجازه ورود به کیش را نخواهند داشت. حتی برپا کردن کمپ و چادر نیز در لیست موارد ممنوع قرار گرفت. هدف از این مصوبه حفظ ایمنی و سلامت ساکنان و گردشگران اعلام شد. ورود هرگونه خودرو اعم از پلاک کیش یا سرزمین اصلی و حتی ورود مسافران بدون خودرو از مسیر دریایی نیز ممنوع گردید تا از سفرهای نوروزی جلوگیری شود.  با این حال این مصوبه اشاره ای به پروازهای کیش نداشته است و احتمال فروش بلیط هواپیما برای تور کیش نوروز 1400 وجود دارد. در این صورت شما می توانید بلیط هواپیما کیش را برای مسافرت بهاره خریداری کنید. پرواز کیش از مسیرهای پرطرفدار ایران است. عموم مسافران کیش به دنبال سفر اقتصادی و اطلاع از قیمت دقیق پروازهستند.  میزان هزینه بلیط کیش بر اساس عواملی مانند نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متفاوت است. مشخص کردن قیمت دقیق بلیط هواپیما کیش به خاطرشدت نوسانات و ثابت نبودن قیمت بلیط ممکن نیست. اگر می خواهید از قیمت و هزینه سفر به کیش اطلاع پیدا کنید، بهتر است به صفحه اصلی سایت تریپ مراجعه کنید.

در سفر به کیش نوروز 1400 از کجا دیدن کنیم؟

اگر شرایط سفر به کیش مهیا شود، در بهترین زمان از نظر آب و هوایی می توانید از جزیره بازدید کنید. مکانهای دیدنی کیش متنوع هستند و شما با یک برنامه ریزی مناسب می توانید از همه آنها دیدن کنید. با توجه به تاریخ قدیمی کیش حتما شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز کیش، خانه اعیانی کیش وآب انبار دوقلو کیش را ببنید. در هوای بهاری پیاده روی در بوستان آهوان و گذر هنرمندان دلچسب است. اگر اهل دوچرخه سواری باشید، هنگام غروب یا طلوع  سر زدن به سواحل کیش همچون ساحل مرجانی و ساحل میر مهنا، لطف خاصی دارد. کیش تا دلتان بخواهد تفریحات آبی دارد که حسابی شما را هیجان زده کند. شاتل سواری، جت اسکی، بنانا، کاتاماران، پاراسل، غواصی، اسکی روی آب بخشی از این تفریحات مهیج هستند. بازدید از جزیره هندورابی  هم از کارهای شگفت انگیزی است که باید در سفرتان انجام دهید. هندورابی که در فصله نزدیکی از کیش قرار دارد، یک سفر دریایی خاطره انگیز است. برای جوانها بازدید از پارس سافاری کیش، دنیایی از کارهای ماجراجویانه از تور سافاری و باگی، ترامپولین، کارتینگ، پینت بال، زورب بال و شترسواری است. از پارک های آبی و دنیای پر نشاط سرسره های بلند غافل نشوید.

سخن آخر

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند تا به راحتی رزرو بلیط هواپیما را در کمترین زمان انجام دهید. با اطلاع از قیمتها، شما امکان خرید آنلاین مناسبترین قیمت بلیط را خواهید داشت. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه