English

رضا بهرام، نوجوانی که از فوتبال به برج میلاد رسید

رضا هلاورجانی که همه او را با نام هنری رضا بهرام میشناسیم، متولد سال 1370 است. او خواننده جوان و بسیار خوش صدای موسیقی پاپ است که ابتدا تا سن 14 سالگی یک نوجوان فوتبالی و ورزشکار محسوب می شد اما در 14 سالگی با از دست دادن پدرش، کم کم به موسیقی روی آورد.

رضا بهرام، نوجوانی که از فوتبال به برج میلاد رسید

به گزارش خبرگزاری موج، همیشه از قدیم گفته اند که محدودیت ها و شرایط های سخت هستند که استعدادها را شکوفا می کنند و یا باعث تولد یک نابغه و ستاره می شوند. این اتفاق را در هنرمندان به وضوح می توان به چشم دید و اگر بخواهیم یک مثال کوچک برای آن بیاوریم، می توانیم به بعضی خواننده های داخلی اشاره کنیم که از دست دادن عزیزی باعث شده تا به سمت هنر رو بیاورند و از این طریق تمام احساساتشان را با طرفداران و مخاطبان آن به اشتراک بگذارند. برای مثال خواننده هایی مانند محسن یگانه و رضا بهرام که در سنین کم پدر خود را از دست داده اند و همین غم بزرگ باعث شده تا موسیقی و خوانندگی را وسیله ای برای ابراز این غم بکنند.

رضا هلاورجانی که همه او را با نام هنری رضا بهرام میشناسیم، متولد سال 1370 است. او خواننده جوان و بسیار خوش صدای موسیقی پاپ است که ابتدا تا سن 14 سالگی یک نوجوان فوتبالی و ورزشکار محسوب می شد اما در 14 سالگی با از دست دادن پدرش، کم کم به موسیقی روی آورد. او در رشته مدیریت مالی در دانشگاه علم و فرهنگ یزد تحصیل کرده است و در دوران دانشجویی به یادگیری موسیقی و مبانی تئوری آن پرداخته است. در این میان او کم کم علاقه خود به موسیقی و سبک تلفیقی را کشف کرد.

اما جالب است بدانید که این جذب شدن او به سمت موسیقی به این سادگی ها هم اتفاق نیفتاد چرا که مشوق اصلی او برای فعالیت در زمینه موسیقی پدرش بود و با فوت پدرش، رضا از موسیقی فاصله گرفت و روی فوتبال تمرکز کرد و طی مدت سه سال در دو تیم فولاد یزد و فولاد خوزستان بازی کرد تا اینکه مصدومیت باعث شد از دنیای فوتبال فاصله بگیرد و غم از دست دادن پدرش دوباره انگیزه ای شد تا او به سمت موسیقی برگردد.

سبک و ترانه شناسی رضا بهرام

رضا بهرام تمامی آهنگ هایش را در یک سبک تلفیقی منتشر می کند که بسیاری افراد این اتفاق را رمز موفقیت او می دانند. او چند سبک پاپ، فلامینگو و جاز را با هم ترکیب کرده از همه آن ها در انتشار آهنگ هایش بهره می برد. یکی دیگر از نقاط قوت او که باعث تمایز آهنگ هایش از آهنگ دیگر خواننده ها می شود، جنس و قدرت صدای منحصر به فردی است که دارد. او همچنین تمامی اجراهای زنده در کنسرت ها و حتی آهنگ های ضبط شده اش را به گونه ای اجرا می کند که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند.

رضا بهرام بعد از مدتی فعالیت در حوزه موسیقی، با انتشار آهنگ احساسی *از عشق بگو* نامش بر سر زبان ها افتاد و بسیار معروف شد. این آهنگ صدای او را به مخاطبانش رساند و بازاری که تشنه صداهای جدید و سبک های تازه در خوانندگی بود، به سرعت از او استقبال کرد و به هنرش پر و بال داد. به گفته رضا بهرام، بعد از پدرش، این تنها خانواده اش بوده اند که او را در تمامی مراحل زندگی اش حمایت کرده اند. او ترانه از عشق بگو را در سال 1397 منتشر کرد و خیلی زود با قرار گرفتن این ترانه در لیست ترندها، او مشغول انتشار آهنگ های بعدی اش مانند *هیچ * ، *کاش * و * آرامشی دارم* شد

رضا بهرام1

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام

رضا بهرام در طول سه سال فعالیت هنری اش به عنوان یک خواننده در این سه سال، آهنگ های بسیار ترندی را منتشر کرده است که البته دو آهنگ از لیست آهنگ هایش همیشه ترند هستند و به این زودی ها کسی از شنیدن آن ها خسته نخواهد شد. یکی از این آهنگ ها *شب های بعد از تو* و دیگری اهنگ جدید رضا بهرام به نام *مو به مو* است. او هر دوی این آهنگ ها را برای سریال نمایش خانگی ممنوعه منتشر کرد که تیتراژ این سریال پر سر و صدا هستند. این سریال نمایش خانگی به خودی خود سر و صدای زیادی به پا کرد و همین اتفاق باعث شد تا دو آهنگ احساسی رضا بهرام با مضمون بسیار عاشقانه ای که دارند، بیش از آنچه انتظار می رفت، محبوب شوند.

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر این خواننده با استعداد است. رضا بهرام توانست مجوز رسمی برای ادامه فعالیت های هنری اش را به عنوان یک خواننده در تیر ماه 1398 کسب کند و اولین کنسرتش را در همین زمان در جزیره کیش و در تالار مجلل پرشین برگزار کند. او امروز یکی از خواننده های بسیار مطرح و با اعتبار موسیقی پاپ محسوب می شود که قراردادهای بزرگی در انتظار او هستند.

اگر شما هم از طرفدارهای این خواننده با استعداد هستید و یا دوست دارید تا به آرشیو کامل آهنگ های او با کیفیت عالی دسترسی داشته باشید، پس پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به سایت های معتبری مانند موزیکیشو از این امکان بهره مند شوید. به امید روزهایی که تمام خواننده های جوان و خوش آتیه کشورمان به موفقیت های روزافزون دست پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه