English

جوابیه اتاق بازرگانی وصنایع ایران و آلمان

روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و آلمان در جوابیه به خبرگزاری موج مواردی را یادآور شد.

جوابیه اتاق بازرگانی وصنایع ایران و آلمان

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و آلمان در جوابیه گزارشات اخیر موج اینگونه پاسخ داد: پیرو گزارشات نشر شده در این خبرگزاری طی روزهای گذشته اینک، گزارشگر و کارشناس ما موضوع را مورد بررسی، تحقیق وتفحص دقیقتر قرارداده است وبه نتایج ذیل نائل آمده که جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ضرورتا" منتشر می شود:

1-    برگزاری انتخابات ظرف روزهای آتی براساس نص صریح اساسنامه نه به صورت آنلاین که به صورت پستی انجام خواهد شد. این مسئله به تصویب کمیته انتخابات اتاق نیز رسیده است .

2-    از طرفی امکان برگزاری مجمع عمومی به صورت حضوری، علیرغم تمایل هیئت رئیسه بدلیل شرائط وخیم کرونا در پایتخت وبه جهت حفظ سلامت اعضاء امکان پذیر نبوده است ودولت و وزارت بهداشت (ستاد کرونا) نیز برگزاری هر گونه مجامع عمومی سالیانه را اکیدا"ممنوع کرده است بنابراین با مجوز اتاق ایران و تایید کمیته انتخابات اتاق، مجمع به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

3-    اتاق بازرگانی ایران وآلمان با سابقه 45 ساله در توسعه روابط صنعتی و اقتصادی بین دو کشور بسیار مفیدوموثر بوده است و طی 3 سال گذشته باوجود تحریم های ظالمانه دولت امریکا، هیئت رئیسه تلاش گسترده ای جهت حفظ روابط تجاری و مبارزه با تحریم ها انجام داده است وتمام سوء تفاهمات و اختلافات ناشی از وجود محدودیت ها بین مرکز اتاقهای بازرگانی آلمان و اتاق ایران و آلمان را به نفع این اتاق مرتفع کرده است .

4-    این اتاق با بیش از 2500 عضو ایرانی و آلمانی که عمدتا" شرکتهای صنعتی و تولیدی دو کشورهستند، دومین اتاق مشترک بزرگ کشور آلمان در دنیا است.

5-    مراودات با آلمان طی سالیان طولانی تا امروز به صورت آزادانه توسط شرکتهای ایرانی و آلمانی فارغ از عضویت دراین اتاق در جریان بوده است و اتاق نیز به عنوان یک تشکل غیر انتفاعی (NGO) طبق اساسنامه خود صرفا" نقش ارائه خدمات آموزشی و مشاوره اقتصادی را بعهده دارد .

6-    هیئت رئیسه دوره 3 ساله اخیرتمام اختلافات سالیان پیشین با مرکزاتاقهای بازرگانی داخلی و خارجی آلمان واقع در برلین( DIHK ) را رفع کرده است تا خدمات بیشتر و بهتری به اعضای خود ارائه کند.

7-    اتاق طی دوره اخیرتمام اختلافهای بین اساسنامه خود واساسنامه تیپ اتاق ایران را بطورکلی رفع کرده است وبه این ترتیب همکاری بیشتری با اعضای اتاق ایران فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی