English

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگراک یک شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند و کاربردی که شما با استفاده از این مقاله می توانید درآمد خوبی از آن به دست بیاورید.

کسب درآمد از اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری موج، کسب درآمد از اینستاگرام یکی از داغ ترین مبحث هایی است که امروزه در دنیا و همچنین در کشور ما در مورد آن نکات زیادی گفته می شود. اینستاگرام برخلاف برخی دیگر از شبکه های اجتماعی، یک عامل کمک کننده بسیار قدرتمند برای تمامی کسب و کارها می باشد. در حالی که این پلتفرم، نخستین بار برای به اشتراک گذاری عکس در نظر گرفته شده بود، اکنون یک سکوی تجاری است که می تواند توسط همه افراد مورد استفاده قرا بگیرد.

خیلی از افراد این سوال در ذهن شان وجود دارد که آیا می شود از اینستاگرام به درآمد خوبی رسید و یا اینکه می شود کسب و کار خود را به واسطه اینستاگرام مارکتینگ بهبود داد؟

به همین منظور، در این مقاله در مورد تکنیک های مفیدی که می توانید بلافاصله پیاده سازی کرده و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید، بحث خواهیم کرد.

آیا واقعا می شود از اینستاگرام پول به دست آورد؟

های کارن به عنوان یک مرکز معتبر در این زمینه اعلام کرده است که اگر از آموزش های صحیح استفاده کنید، مطمئناً می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید. تا زمانی که یک کسب و کار بتواند به صورت بصری و خلاقانه برای اهداف بازاریابی شکل بگیرد، قطعا می شود میلیون ها کاربر اینستاگرام را تحت تاثیر قرار داد.

5 تکنیک برتر کسب درآمد از اینستاگرام

حال نکته ای که اهمیت دارد این است که چگونه می شود که این درآمدزایی را به بهترین شکل ممکن انجام داد. در ادامه این مقاله با استفاده از نکات آموزش وب سایت های کارن، چند راه مفید و کاربردی را در این زمینه، ارائه کرده ایم.

1. تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

با تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، می توانید به برندهای مختلف پیشنهاد دهید تا در پست های خود به تبلیغ آن ها بپردازید. تأثیرگذار یا influencer کسی است که فعالیت هایی خاص، شهرت خوبی کسب کرده است. این روش در واقع یکی از بهترین استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ است که درآمد زیادی را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. اما نکته ای که وجود دارد این است که باید در این روش، فعالیت های پیوسته، بروز و طولانی مدتی داشته باشید تا به خوبی به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید.

2. تبدیل شدن به یک شرکت وابسته و فروش محصولات دیگران

شما می توانید محصولات دیگران را بفروشید و در این میان درصد مشخصی دریافت کنید. بسیاری از کسب و کارها محصولات خود را از این طریق به فروش می رسانند. بنابراین به یک جستجوی ساده در این پلتفرم، می توانید این دسته از پیج ها را به راحتی مشاهده کرده و عملکرد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

تفاوت بین اینفلوئنسر و یک شرکت وابسته در این است که یک شرکت وابسته در ازای درصدی که دریافت می کند، تلاش می کند تا محصول خاصی از کسب و کار موردنظر، به فروش برسد. این در حالی است که یک اینفلوئنسر تنها با ایجاد آگاهی در مورد محصولات و یا خدمات یک برند، می تواند درآمد به دست بیاورد.

روش کار این دسته از پیج ها به این صورت است که از لینک هایی مخصوص استفاده می کنند تا مطمئن شوند که چه تعداد از کلیک های ورودی آن ها به خرید تبدیل شده است. تولید پست های جذاب و محتوایی منحصر به فرد مطابق با استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ، می تواند به شما در این زمینه کمک زیادی بکند.

3.  ارائه خدمات مرتبط با عکاسی

4.2-billion-Likes

همانطور که اشاره کردیم، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر اساس بارگذاری تصاویر ایجاد شده است. بنابراین اگر تصور می کنید که می توانید خدمات مناسبی برای عکاسی و یا طراحی های مرتبط با این موضوع ارائه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که سریعا اقدام به کسب درآمد از اینستاگرام با استفاده از این روش کنید. های کارن نیز در مقاله های خود به این موضوع تاکید زیادی می کند.

4-  فروش محصولات مختلف

شما می توانید هر کالایی که خودتان تولید می کنید را بفروشید یا از تولیدکنندگان خریداری کنید. این خرده فروشی در برخی موارد نیاز به انبار کردن محصولات دارد. در نتیجه برای کسب درآمد از اینستاگرام با استفاده از این روش شما نیاز به یک سرمایه اولیه مناسب دارید تا بتوانید به یک نتیجه مطلوب برسید.

5.  فروش محصولات با استراتژی Dropshiping

Dropshipping یک تکنیک اینستاگرام مارکتینگ است که می توانید بدون داشتن هرگونه موجودی یا سرمایه اولیه، فروشگاه خود را اداره کنید. به این صورت که شما در واقع حکم یک واسطه گر را بین مشتری و فروشنده خواهید داشت بدون اینکه آن ها از این موضوع خبر داشته باشند. شما می توانید با کسب درصدی منصفانه، کاربران زیادی را جذب فعالیت های خود کنید.

مواردی که بالا برای شما عزیزان گفته شد، تنها بخش کوچکی از تکنیک هایی است که می توانید برای کسب درآمد در شبکه های اجتماعی، مخصوصا اینستاگرام، از آن ها استفاده کنید. قطعا برای یادگیری دیگر استراتژی ها، نیاز به یک مرکز بسیار معتبر و با سابقه خواهید داشت. قطعا های کارن یک انتخاب فوق العاده خواهد بود که می توانید از آن برای بهبود عملکرد خود و رسیدن به موفقیت استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه