English

۱۰ نکته اصلی و مهم طراحی سایت در سال ۲۰۱۹

طراحی سایت در تهران و شهر های دیگر از مهم ترین کسب و کارها به حساب می آید از فواید داشتن سایت میشه به این موارد اشاره کرد, غلبه بر محدودیت های زمانی و مکانی, اطلاع رسانی, درآمدزایی و بازاریابی. اگر کسب و کار زمان زیادی از وقت شما رو پر کرده و زمان برای کار سایت ندارید، حتما سایت رو به یک متخصص بدید تا آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کند.

10 نکته اصلی و مهم طراحی سایت در سال 2019

به گزارش خبرگزاری موج، طراحی سایت در تهران و یا شهر های دیگر یکی از مهم ترین کسب و کارهای و پردرامد به حساب می اید از فواید داشتن سایت میشه به این موارد اشاره کرد, غلبه بر محدودیت های زمانی و مکانی, اطلاع رسانی, درامد زایی و بازار یابی.

1- طراحی سایت

اگر کسب و کاری رو دارید و زمانی زیادی از وقت شما رو پر کرده و زمان زیادی برای کار روی سایت ندارید,

حتما سایت رو به یک متخصص بدید تا سایت رو به بهترین شکل ممکن طراحی کند.

تفاوت های وجود داره بین فریلنسر ها و شرکت ها هست

واژه فریلنسر مختص طراحی وب سایت نیست و در همه زمینه ها کاری می توان افرادی را یافت که به صورت شخصی و یا 2 , 3 نفره کار می کنن

و هیچ شرکتی نیستن و وابستگی خاصی به زمان هم نداشته و امکان داره شبها و یا روزهای تعطیل کار بکنن.درامد این افراد به کسی مربوط نیست و حقوق ثابتی از کسی و شرکتی دریافت نمی کنن و کسب درآمدشون از طریق پروژه هایی هستش که قبول می کنن و در قبول و انجام پروژه ها وابستگی خاصی به کسی ندارن و تمام امور مربوط به پروژه رو به تنهایی یا کسانی که مثل خودشون هستند انجام میدهند و از انجام کارهای خیلی سنگین بی بهره هستند و میتونن قیمت رو پایینتر از شرکت ها توافق کنن.

شرکت طراحی سایت

به طور کلی یک شرکت دارای محل اداری فیزیکی و دائمی بوده و تیم همکاران در این محل مستقر هستند.

ممکنه دفتر یک شرکت از لحاظ متراژ بزرگ یا کوچیک باشه که مورد بحث ما نیست, وجود محل فیزیکی ، تیم همکار با اون موسسه ، سربرگ های بنام ، تلفن ثابت ، وجود پروانه فعالیت و گزینه های دیگری که در یک آزادکار وجود نداره بلکه شرکت طراحی سایت کارها و پروژه هایی که قبول می کنه باید امکاناتش رو از لحاظ سخت افزار و نرم افزار تهیه کنه و همکاران متخصصی رو داشته باشه که بتونن این وظایف رو به عهده بگیرن و از همه مهمتر بخش پشتیبانی که از خود انجام پروژه مهمتره چون اگر تغییر و خدمات جدیدی مورد نیاز بشه و یا مورد فنی برای سیستم پیش بیاد باید کسی و محلی برای پاسخگویی وجود داشته باشه و معمولا در شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت این بخش وجود داره یعنی حتی اگر افرادی که در استخدام شرکت هستن تغییر بکنن ، خدمات شرکت تغییری نخواهد کرد.

از طرفی هزینه های شرکت طراحی سایت خیلی بیشتر بوده حتی 5 تا 10 برابر یک فریلنسر .

2. انتخاب دامنه

انتخاب دامنه در طراحی سایت

اولین قدم برای راه اندازی وب سایت، انتخاب نام دامین متناسب با شرکت یا شخص و یا کسب و کار شماست. برای انتخاب نام دامنه شرکت های زیاد هستند کافیه ثبت دامنه رو داخل گوگل سرچ کنید .

3. سرویس هاستینگ

بعد از انتخاب دامنه شما نیاز به هاست یا فضایی که در آن اطلاعات و فایل‌های وب‌سایت شما بارگذاری شود رو دارید .

فضای مناسب بر اساب کسب و کار شما و میزان استفاده شما از سایت انتخاب میشود.

4. امنیت وبسایت

امنیت سایت نقش و اهمیت بسیار زیادی دارد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارای امنیت بسیار خوب و قدرتمندی می‌باشد ولی باز هم نمی‌توان امنیت صد درصد آن را تضمین کرد برای همین امنیت وبسایت خیلی مهم بوده است

افزونه ی امنیتی iThemes Security Pro امنیت وبسایت شما را در حد قابل قبولی افزایش خواهد داد .

5. جلوگیری از ویروسی شدن سایت

بهترین راه استفاده از سایت های virustota است که علاوه بر این که سایت شما رو اسکن خواهد کرد افزونه های شما رو هم رو اسکن میکند و در صورت داشتن ویروس در سایت و یا برنامه به شما اطلاع خواهد داد در تصویر نمونه اورده شده

6. سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو ( SEO )

سئو و طراحی سایت

بهینه سازی و سئو سایت بخش مهمی از طراحی وبسایت است. سئو را می ‌توان مجموعه ‌روش ‌هایی برای تغییر استراتژیک سایت ‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در نتایج جستجو  می‌پردازد. وب سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. برای این منظور در حین طراحی یک سایت، طراح یا مدیر سایت باید با رعایت استانداردهای سئو، سایت خود را برای موتورهای جستجو که منبع اصلی هدایت کاربران به سایت هاست، بهینه نماید.

بهترین افزونه برای سئو یا بهینه سازی سایت شما یواست (Yoast SEO) است که نسخه ی premium ان قبلیت های بیشتری به شما میدهد .

7. نقشه ی سایت

نقشه سایت XML  در واقع یک فایل متنی حاوی تمام آدرس‌های موجود در سایت شماست.

با افزونه ی یواست میتوانید به راحتی نقشه ی سایت خود را درست کنید.

8. طراحی صفحات AMP

AMP یا Accelerated Mobile Pages ، یک ساختار بهینه سازی شده صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را در اوایل سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی منتشر کرده است.دلیل اینکه این روزها بیشتر از هر زمان دیگری اسم آن را می شنوید این است که ارتباط مستقیمی بین گسترش استفاده از تلفن های هوشمند و بر جسته شدن این فریم ورک می باشد.

9. از www استفاده کنید یا بدون www

نکته ی مهمی برای استفاده از www یا بدون www در وردپرس وجود داره این که اگر ما تصمیم گرفتیم تا از WWW استفاده کنیم باید حتما کاری کنیم که کاربرانی که به آدرس سایت ما بدون WWW وارد میشوند به آدرس با WWW ریدایرکت شوند، اون هم نه هر نوع ریدایرکتی بلکه ریدایرکت به صورت 301 که الزاما حتما باید در اون رعایت شده باشد. به بیان ساده تر اگر ما وضعیت WWW رو در سایت خودمون مشخص نکرده باشیم سایت ما با دو آدرس wb30.ir و www.wb30.ir در دسترس قرار داره پس در این صورت موتور جستجو مطالبی که در هر دو حالت بخواد تا ایندکس کنه رو به عنوان دو سایت ممکنه شناسایی کنه و همین موضوع باعث افت رتبه و امتیاز ما خواهد شد،

10. بک لینک

بک لینک( Backlink ) به لینک‌هایی گفته می‌شود که در سایت‌های دیگر به سایت شما لینک می‌کنند. برای مثال سایت «A» به سایت «B» لینک ایجاد می‌کند. این لینک اصطلاحا یک بک‌لینک از سایت «A» نامیده می‌شود.

بک لینک ها نقش اساسی در بالا DA 

 

(دامین اتوریتی) و PA (پیج اتوریتی) دارند که هر چه این عدد در سایت شما بیشتر باشد اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر بوده و شما رو به صفحه های اول گوگل نزدیک میکند.

انواع بک‌لینک

1.بک‌لینک follow

2.بک‌لینک nofollow

بک لینک follow شکل ساده‌ی بک‌لینک است که پارامترهای اضافی ندارد. این نوع لینک برای گوگل ارزشمند است و باعث انتقال بخشی از اعتبار سایت مبدا به سایت مقصد می‌شود.

بک‌لینک nofollow دارای پارامتر اضافی rel=”nofollow” می‌باشد. این پارامتر در سایت مبدا به گوگل اعلام می‌کند که سایت مقصد از نظر ما مورد تایید نیست و این لینک با اهداف دیگر مثلا تبلیغاتی در سایت درج شده است.

از اوجا که گرفتن بک لینک اهمیت زیادی دارد شما باید این موضوع رو در نظر داشته باشید که بک لینکی که میگیرید اسپم Spam Score پایین داشته باشد از سایت هایی خرید کنید که این موضوع رو رعایت کرده باشند و لینک های با DA و PA بالایی برخودار باشند.

برای برسی لین های سایت خودتون میتونید از سایت moz.com و برای خرید بک لینک ان از سایت wb30.ir استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه